וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנדרה קיין וטאריק בלאק מועמדים לתואר שחקן ההגנה של העונה ביורוליג

אתר "יורוהופס" העניק את הכבוד לצמד שחקני מכבי ת"א. על קיין נכתב: "מסוגל להתמודד עם שחקנים גבוהים בזכות האתלטיות שלו"

ONE

מכבי תל אביב סיימה את העונה האירופית שלה עם הפסד דרמטי שלא שינה דבר מול פנרבחצ'ה במחזור האחרון. הצהובים השתפרו מאוד תחת יאניס ספרופולוס אך לא הצליחו להעפיל להצלבה. אולם, למכבי יש בכל זאת נציגות בפרסים האישיים של אתר "יורוהופס", שחשף את המועמדים שלו לתואר שחקן ההגנה של העונה.

שחקני מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין, טאריק בלאק. דני מרון
שחקני מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין, טאריק בלאק/דני מרון

בנוסף לווסלי, קלאתיס, קמפאצו ושחקנים נוספים - גם דיאנדרה קיין וטאריק בלאק נכנסו לרשימת המועמדים. על קיין נכתב כי "מאז שספרופולוס מונה למאמן הקבוצה הוא נתן הרבה קרדיט לשחקן, שעזר מאוד למכבי להתייצב בהגנה. קיין הוא השחקן שמכבי הכי סומכת עליו בחלק ההגנתי והוא יכול לעזור גם בריבאונד מול שחקנים גבוהים. הוא יכול לסכל את התקפת היריבות עם האתלטיות שלו והזרועות הארוכות".

על בלאק נכתב: "ההחתמה שלו במכבי הפתיעה רבים באירופה משום שמדובר בסנטר אמריקאי עם קריירה ב-NBA שיכול לעשות את ההבדל ברמת היורוליג. עם הגעתו של ספרופולוס, בלאק הוכיח כמו קיין שהוא יכול לשפר את ההגנה הקבוצתית של מכבי ומלבד היכולת ההגנתית שלו הוא גם מצוין בהתקפת הפיק אנדר רול ויכול להגביל את התנועה של הגארדים רחוק מהסל. הוא נחשב לאחד משחקני ההגנה המכובדים באירופה".

עוד מועמדים שיתחרו על התואר הזה הם: תנאסיס אנטטוקומפו, קייל היינס, בריאנט דאנסטון, אדם האנגה וקוסטס פפאניקולאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully