וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן נרשם לדראפט ה-NBA של 2019

שחקן מכבי תל אביב הצהיר לרשת ESPN על כניסתו לדראפט הקרוב. על פי התחזיות, צפוי להיבחר במקום ה-58: "לשמוע את שמי יהיה חלום שמתגשם". עוד הוסיף: "מקווה ללכת בדרכם של כספי ומקל"

ONE

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב

יובל זוסמן נרשם לדראפט ה-NBA הקרוב, כך מדווח היום (שלישי) כתב רשת ESPN האמריקאית ג'ונתן גבעוני. זוסמן גם דיבר על כניסתו לדראפט ל-ESPN ואמר: "אני שמח לשתף בהחלטתי להירשם לדראפט ה-NBA של 2019. עד אז, כל כולי מפוקס במכבי תל אביב, לה אני עוזר לשמור על תואר האליפות ולזכות בו בפעם השנייה ברציפות". זוסמן, שעל פי התחזיות צפוי להיבחר במקום ה-58 ובסיבוב השני של הדראפט, הוסיף: "זה כבוד עבורי להיות בחירת דראפט פוטנציאלית. לשמוע את השם שלי בליל הדראפט (20 ביוני) יהיה חלום שמתגשם".

גבעוני ציין שזוסמן גרם ללא מעט סקאוטים להתעניין בו בשל העובדה שהוא רושם דקות משחק משמעותיות ביורוליג בגיל צעיר (20). "תמיד החשבתי את עצמי יותר גארד מאשר פורוורד, מאמין שאני יכול להיות שחקן פיק אנד רול מוצלח. התנועה שלי בלי כדור וראיית המשחק נותנים לי יתרון", הוסיף זוסמן, שחולם להיות הישראלי הראשון שנבחר בדראפט מאז שעומרי כספי נבחר ב-2009 על ידי סקרמנטו במקום ה-23.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול יוגב אוחיון שחקן בר טימור. קובי אליהו
חולם על הליגה הטובה בעולם. יובל זוסמן/קובי אליהו

זוסמן גם דיבר על ישראל ואמר: "אני אוהב את המדינה שלי, זאת מדינה קטנה, כל פעם שישראלי מצליח כל המדינה תומכת בו. אני מקווה להמשיך את דרכם של עומרי כספי וגל מקל, לגרום למדינה שלי להיות גאה בי ואולי גם לעזור לצעירים לחלום על האפשרות להגיע ל-NBA".

זוסמן רשם העונה ביורוליג ממוצעים של 3.2 נקודות ו-2.0 ריבאונדים ב-15 דקות למשחק. תצוגת השיא שלו הייתה בחוץ מול צסק"א מוסקבה, עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים שהובילו את הצהובים לניצחון גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully