וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לו כוח עצום בריאל מדריד": זידאן בחר את החלוץ שיגבה את בנזמה

המאמן זוכה לחופש פעולה מוחלט, "פריבילגיה שלא כל מאמן ריאל זוכה לה" על פי קאפלו, וכבר אישר לריאל להחזיר את ראול דה תומאס בקיץ

עריכת וידאו: מתן חדד

הקדנציה השנייה של זינדין זידאן בריאל מדריד עדיין נמצאת במבחן, אולם נראה שהמאמן המוערך לאט לאט מגיע לעמדת כוח במועדון. על פי פאביו קאפלו, שאימן בעבר את הבלאנקוס, "יש לזידאן כוח עצום בכל מה שקשור להחלטות הפנימיות של המועדון".

"החזרה שלו הפתיעה אותי", אמר המאמן האיטלקי לתקשורת הספרדית אמש. "יש לו עכשיו הרבה יותר כוח ממה שהיה לו בקדנצהי הקודמת. ההבדל המרכזי: בזמנו פלורנטינו פרס היה זה שמינה אותו, והפעם הוא התחנן כדי שיחזור. ממה שאני מבין, זידאן מעודכן בכל מה שקשור להעברות, להחתמות או לשחרורים. זו פריבילגיה שלא כל מאמן של ריאל מדריד זוכה לה".

הדברים של קאפלו מקבלים תוקף בשטח בימים האחרונים. על פי "מארקה", הוא זה שהורה לסקאוטים של ריאל לעקוב אחרי לוקה יוביץ' מפרנקפורט ואחרי ז'ואאו פליקס ("אמבפה החדש", כפי שהוגדר בתקשורת הספרדית) לקראת עסקה אפשרית שתנחית אחד מהם במדריד בקיץ. כמו כן, על פי "אס", זידאן כבר נתן אור ירוק לגבי החלוץ שיגבה את קארים בנזמה בעונה הבאה. אם ריאל לא תצליח לשים יד על חלוץ בכיר כפי שהיא מייחלת, היא מתכננת להחזיר את ראול דה תומאס בן ה-24, שמככב העונה כמושאל לראיו וייקאנו עם 13 כיבושים בליגה הספרדית. זידאן, שאימן את דה תומאס בריאל מדריד ב', "נתן אור ירוק למהלך".

עוד בנושא

אביו של לוקה יוביץ': "הוא לא מעוניין להגיע לברצלונה". חואן מאטה יצטרף?
ריאל מדריד: זינדין זידאן בונה על ויניסיוס, נקבע תג מחיר על גארת' בייל
דיווח: ריאל מדריד הודיעה לסוכניו של גארת' בייל שהוא לא בתכניות

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
צובר כוח במסדרונות הברנבאו. זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully