וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: זינדין זידאן בונה על ויניסיוס, נקבע תג מחיר על גארת' בייל

המאמן לא מעוניין לרכוש כוכב-על נוסף מלבד הזאר, כדי לא לפגוע בהתפתחות ילד הפלא. הבלאנקוס ידרשו 130 מיליון יורו על הוולשי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי מנצ'סטר יונייטד - ברצלונה

אחת מנקודות הזכות הבודדות שעמדו לזכות תקופתו של סנטיאגו סולארי כמאמן ריאל מדריד היתה קידומו של ויניסיוס, שתפס מקום בהרכב הראשון של אלופת אירופה היוצאת והראה ניצוצות של כוכב עתידי. ילד הפלא הברזילאי אמנם נפצע בשמינית גמר ליגת האלופות מול אייאקס וישוב למגרשים רק בחודש הבא, אבל למרות שעדיין לא זכה לשחק תחת זינדין זידאן, הוא מקבל הערכה רבה ממאמנו החדש.

על פי "אס", זידאן רואה בחלוץ בן ה-18 את אחד השחקנים החשובים ביותר בריאל מדריד החדשה ובונה עליו כשחקן הרכב לעונה הבאה - עד כדי כך שלא ירצה לצרף כוכב-על נוסף מלבד אדן הזאר, כדי לא לפגוע בברזילאי הצעיר.

מי שככל הנראה יעזוב כדי לפנות דקות משחק נוספות לוויניסיוס הוא גארת' בייל. הבלאנקוס משוכנעים שיצליחו למכור את הוולשי בחזרה לפרמיירליג, אולם תג המחיר הראשוני שהצמידו עליו גבוה למדי: 130 מיליון יורו. הסכום הזה ככל הנראה יירד בעתיד, כשהעסקה המועדפת על ריאל היא להוסיף עוד מיליונים בודדים ולשלוח את בייל למנצ'סטר יונייטד בתמורה לפול פוגבה.

ואם בהזאר עסקינן, הרי שכוכב צ'לסי דיבר עם תחנת רדיו בצרפת והתייחס - לא בפעם הראשונה וככל הנראה גם לא האחרונה - לעתידו בכלל, ולמעבר אפשרי לריאל מדריד בפרט. "אני לא שחקן של ריאל, אבל כמעריץ של זידאן אני שמח מאוד שהוא חזר, כי הכדורגל זקוק לו", אמר. "זה טוב לריאל ולהאוהדים שלה אבל קצת פחות לקבוצות היריבות, כי ריאל מדריד איתו מנצחת הרבה. אני מעדיף שלא לדבר על העתיד שלי כרגע, נותר עוד חודש ונותרו לנו הרבה משימות בצ'לסי, נראה מה יקרה".

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד מול מוזס סיימון שחקן לבנטה. רויטרס
אחד השחקנים החשובים ביותר, על פי זיזו. ויניסיוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully