וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד הודיעה לסוכניו של גארת' בייל שהוא לא בתכניות

הוולשי צפוי לעזוב את הבלאנקוס בקיץ כשמנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן הוזכרו כשתי המועמדות לקלוט אותו, ריאל הולכת לקראתו ותאפשר לו לבחור את היעד. וגם: המכשול הגדול לעסקת פול פוגבה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פפ גווארדיולה מגיב אחרי ההפסד של מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם

גארת' בייל לא נמצא בתכניות של ריאל מדריד לעונה הבאה. כך מדווח הערב (ראשון) ב"אס". זינדין זידאן מתכנן שינויים רבים בסגל של הבלאנקוס בקיץ הקרוב אחרי הכישלון הגדול העונה והקבוצה צפויה למכור שחקנים בסכום שקרוב ל-500 מיליון יורו, כשחלק ניכר מהסכום הזה צפוי להגיע ממכירתו של בייל, שנרכש מטוטנהאם תמורת 100 מיליון יורו לפני שש שנים.

ביום שני הגיעו סוכניו של בייל - ג'ונתן בארנט ולואיס אלונסו - למדריד ודנו עם מנכ"ל ריאל חוסה אנחל סאנצ'ס לגבי עתידו של בייל. על פי הדיווח, סאנצ'ס הודיע לשני הסוכנים כי ריאל מעוניינת למכור את בייל, אבל הודה לבארנט ולשחקן עצמו על ההתנהגות הטובה שלהם ולמחויבות שהראה הוולשי בזמנו בריאל מדריד.

הפגישה הייתה לבבית וכולם הסכימו שבייל יוכל לבחור בעצמו את הקבוצה אליה יעבור בהתחשב להצעות שיגיעו אל המועדון. הסכום שריאל מדריד מעוניינת בו כדי למכור את בייל לא נדון במהלך הפגישה, אבל בארנט אמר שמועדון שירצה את בייל יצטרך לשלם 175 מיליון יורו בשבילו ולשלם לו 19 מיליון יורו לעונה. מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן מוזכרות כשתי הקבוצות שמעוניינות בוולשי בן ה-29 כשמעבר ליונייטד עשוי לבוא כעסקת חליפין שתנחית את פול פוגבה בבירת ספרד. באיירן מינכן גם צפויה להוציא סכומי כסף משמעותיים בקיץ כדי לרענן את הסגל שלה.

בייל שותף ב-227 משחקים בריאל מדריד וכבש 102 שערים כשהוא מוסיף 63 בישולים.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בייל/רויטרס

ומה קורה בגזרת פול פוגבה? "לאפשרות שריאל תחתים את פוגבה יש הרבה מהמורות", נכתב ב"אס", שם מוסברות הבעיות: "אומנם זה שחקן שזידאן מאוד אוהב... אבל הדבר שהכי מבטל את האפשרות לעסקה זה הסוכן שלו מינו ראיולה, שלריאל יש ניסיון רע איתו מהעבר.... זה מעלה תהיות בנוגע ליכולת של ריאל לנהל משא ומתן שכזה, מלא בהתפתחויות ומהמורות... בעיה נוספת היא מנצ'סטר יונייטד, שלא רוצה להיפרד מאחד השחקנים הכי חשובים שלה, וסולשיאר שאמר לאחרונה 'אני לא יכול לדמיין את פוגבה לא במדי יונייטד בעונה הבאה'". נראה כי הצעד הראשון הוא לפזר רמזים, ואחרי שבתקשורת בספרד דווח על האפשרות למהלך, לאחרונה גם בצרפת מדווחים שוב ושוב על רצונו של פוגבה. "פראנס פוטבול" קרא אתמול למעבר של השחקן, היום גם "לה פריסיאן" כותב ש"פוגבה רוצה לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully