וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:1 את לאציו, חגיגות האליפות של יובנטוס נדחו

פנדל של קסי (79) עצר את כדור השלג והחזיר את הרוסונרי לטופ 4. ספאל היממה את הגברת הזקנה עם 1:2, רומא ניצחה את אודינזה 0:1

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית ייצא לדרך הערב (שבת) עם שלושה משחקים. יובנטוס הפסידה 2:1 בספאל וכנראה שהאליפות השמינית ברציפות שלה תידחה למחזור הבא. מילאן השיגה 0:1 חשוב על לאציו, רומא ניצחה באותה תוצאה את אודינזה.

עוד בנושא:

אורן יוסיפוביץ על המשחק של אייאקס נגד כריסטיאנו רונאלדו
אלגרי: "רונאלדו הוכיח שהוא שחקן אדיר"
מאמן יובנטוס על דה יונג: "אי אפשר היה למנוע ממנו את הכדור"

ספאל - יובנטוס 1:2

חגיגות האליפות של הגברת הזקנה נדחו ככל הנראה עד השבוע הבא, אלא אם נאפולי לא תנצח מחר את קייבו החלשה, מה שקשה להאמין שיקרה.

ברכות לספאל, שהפכה לקבוצה השנייה באיטליה שמצליחה לנצח את האלופה העונה בליגה. אחרי גנואה, שעשתה את זה ב-17 במרץ, הצליחה ספאל לעשות את זה היום ועוד אחרי שהשלימה קאמבק וחזרה מפיגור. ספאל ניצחה את יובנטוס לראשונה מאז 1957. יובנטוס הייתה ללא כריסטיאנו רונאלדו כמובן, כשגם וויצ'ך שצ'סני, לאונרדו בונוצ'י, אלכס סנדרו, בלס מטוידי, מריו מנדז'וקיץ' ואחרים מקבלים מנוחה לפני הגומלין מול אייאקס בליגת האלופות.

מואיז קן המשיך ביכולת הכיבוש הנהדרת שלו כשהצליח לעמוד במקום הנכון בזמן הנכון ולהסיט בעיטה של ז'ואאו קאנסלו פנימה בדקה ה-30. המארחת הצליחה לאזן באופן מפתיע בדקה ה-49 כשקרן של פסקוואל סקיאטרלה מצאה את קווין בוניפאצי שנגח פנימה את ה-1:1. סרג'יו פלוקארי הצליח להשלים מהפך מפתיע אחרי מהלך יפה וסיומת חכמה בדקה ה-74.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. AP
האליפות כנראה תידחה בשבוע. דיבאלה/AP

מילאן - לאציו 0:1

שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים דרדרו את הרוסונרי מחוץ לטופ 4, אליו הצליחו לשוב הערב בשעה טובה ומוצלחת, עם ניצחון חשוב במיוחד. פרנק קסי הכריע מהנקודה הלבנה בדקה ה-79, שתי דקות לאחר פנדל שנשרק לזכות הרוסונרי אך בוטל על ידי ה-VAR. בסופו של דבר ג'נארו גאטוזו ושחקניו עולים למקום הרביעי על חשבון רומא, כשהפער בינם ובין לאציו צמח לשש נקודות.

שחקן מילאן פרנק קסי. רויטרס
סוף סוף. קסי כובש בפנדל/רויטרס

רומא - אודינזה 0:1

הג'אלורוסי השיגו ניצחון שני ברציפות, הישג שהם עושים יותר מדי העונה ועשו את זה עם סטייל. כדור ענק של סטפן אל שעראווי לעבר אדין דז'קו, שבעט בנגיעה נהדר פנימה את ה-0:1 בדקה ה-67.

קלאודיו ראניירי מאמן רומא. רויטרס
הצליח להוביל את רומא לניצחון שני ברציפות. ראניירי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully