וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי על דה יונג: "הוא ילד חכם, אי אפשר היה לעצור אותו"

מאמנה של יובנטוס החמיא לשחקנה של אייאקס ששלט במרכז המגרש של הקבוצה ההולנדית. "הוא הבין את תכנית המשחק שלנו כדי לעצור אותו". נרס על הכוונת של ליברפול

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של יורגן קלופ

יובנטוס ואייאקס סיימו אתמול (רביעי) את המשחק הראשון ביניהן שנערך ביוהאן קרויף ארנה ברבע גמר ליגת האלופות בתיקו 1:1. מי שכבש את השער לזכות אלופת איטליה בדקה ה-45 היה מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו בשער נגיחה אופייני. ההולנדים חזרו למשחק פחות מדקה מתחילת המחצית השנייה עם שער נהדר של הקשר הברזילאי דויד נרס שקבע את תוצאת המשחק.

"היינו צריכים לפגוע בהם יותר דרך שחקני האגף שלנו" אמר מאמן הגברת הזקנה מסימיליאנו אלגרי. "אייאקס הפעילה עלינו המון לחץ וידעה לשחק מצוין בשטחים הקטנים, דבר היצר לנו בעיה. אני גאה בשחקנים שלי שידעו להגן כמו איטלקים אמיתיים ולא נכנעו ללחץ הזה".

עוד בנושא:

אלגרי מחמיא לרונאלדו: "שחקן מעולם אחר"
אייאקס ויובנטוס סיימו בתיקו 1:1 באמסטרדם
פיקה מרוצה מהגנת ברצלונה: "יש לנו הגנה מברזל"

פרנקי דה יונג שחקן אייאקס. GettyImages
"כל התקפה עברה דרכו". דה יונג/GettyImages

המאמן האיטלקי סיפר שהוא הציב בשמירה אישית את פדריקו ברנרדסקי כדי להצר על צעדיו של כוכבה העולה של אייאקס פרנקי דה יונג. "הוא הבין את התכנית שלנו, הוא ילד חכם. הוא הצליח להתגבר על פדריקו וגם על השאר ועשה כרצונו. כמעט כל התקפה עברה דרכו ואי אפשר היה לעצור אותו", החמיא אלגרי להולנדי הצעיר שנרכש על ידי ברצלונה ויעבור לשורותיה החל מהקיץ הקרוב תמורת 86 מיליון יורו.

על תוצאת המשחק והכנותיו לקראת הגומלין: "אנחנו יכולים להיות שמחים מן התוצאה שהשגנו. נדע איך להתאים את עצמנו טוב יותר למשחק הגומלין בשבוע הבא אבל לפני כן יש לנו משחק חשוב בליגה בשבת".

* עדכונים נוספים מאייאקס

"הדיילי מייל" האנגלי פירסם היום (חמישי) שדויד נרס כובש שער השיוויון של אייאקס במשחק מול יובנטוס מועמד להגיע לליברפול בקיץ. המועדון האנגלי מוכן לשלם תמורת השחקן הברזילאי בן ה-22 40 מיליון יורו ומצטרף בכך לבורוסיה דורטמונד ופריס סן ז'רמן שמעוניינות בו גם כן.

דויד נרס שחקן אייאקס. רויטרס
ישחק בעונה הבאה באנפילד? נרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully