וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "כריסטיאנו רונאלדו שוב הוכיח שהוא ברמה אחרת"

מאמן יובנטוס החמיא לכוכב שכבש ב-1:1 מול אייאקס, דה ליכט: "הוא כמו צייד ברחבה". שצ'סני: הוכחנו שאנחנו יודעים לנצח בבית"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
עוד שער יקר במאני טיים. רונאלדו נוגח את שער היתרון/רויטרס

אייאקס ויובנטוס נפרדו הערב (רביעי) ב-1:1 במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו העלה את הביאנקונרי ליתרון בדקה ה-45 עם נגיחה נהדרת, דויד נרס השיב פחות מדקה אחרי פתיחת המחצית השנייה עם שער יפה וקבע את תוצאת המשחק.

עוד לפני המשחק התרחשו אירועים מיותרים כשעל פי הדיווחים 120 אוהדים של יובנטוס נעצרו באמסטרדם. במקביל אוהדי אייאקס התעמתו עם השוטרים באירועים נפרדים.

עוד בנושא
0:1 קטן וחשוב: ברצלונה גברה על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד
היפה והחיה: רונאלדו שוב כבש, אבל אייאקס הנהדרת חזרה מול יובנטוס
חמישי בליגה האירופית: ארסנל נגד נאפולי בקרב לוהט באמירויות
סמואל אטו: "פפ גווארדיולה לא הבין את הסגל, זה היה העידן שלי ולא של מסי"
אל תרימו ידיים: הנסיונות הפתטיים להשפיע על השופטים פוגעים בכדורגל

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. רויטרס
החמיא לרונאלדו. אלגרי/רויטרס

* יובנטוס לא הפסידה ליריבות הולנדיות בשבעת המפגשים האחרונים (ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). חמישה מהמשחקים הללו היו מול אייאקס ושניים נוספים נגד פיינורד, שהיא הקבוצה ההולנדית האחרונה שניצחה את הביאנקונרי אי שם ב-1997.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש את שער הבכורה שלו בליגת האלופות ב-10 באפריל 2007 ואת השער ה-125 ב-10 באפריל 2019, בדיוק 12 שנה לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"הם מצאו מרווחים וכבשו מיד בפתיחת המחצית השנייה", אמר בסיום רודריגו בנטנקור, "עכשיו אנחנו צריכים לנצח, אבל אני חושב שתמיד ידענו שנצטרך לנצח בבית. אני מרגיש טוב, אני חושב שאני משחק טוב, אבל כמובן שאני צריך להשתפר".

שוער יובנטוס וויצ'ך שצ'סני, שהיה טוב במחצית השנייה, אמר: "יכולנו להימנע משער השוויון שלהם, היינו חסרי ריכוז והם כבשו שער יפה. חבל על התוצאה, אבל עדיין הייתה לנו הופעה טובה, היינו יציבים וחזקים מאחור וניסינו לתפוס אותם במתפרצות. אנחנו חוזרים עכשיו לטורינו ונצטרך לנצח שם. אפשר לראות שאייאקס קבוצה איכותית שמשחקת בצורה אגרסיבית מאוד, אבל הוכחנו כבר נגד אתלטיקו מדריד שאנחנו יודעים איך לנצח בבית".

השוער הפולני החמיא לשני הבלמים ששיחקו בהיעדרו של ג'ורג'ו קייליני ואמר: "רוגאני וליאו בונוצ'י היו טובים. היינו קצת תקועים מאחור וזה מוביל למצבים באופן טבעי, אבל זה נבע יותר מהגישה של כל השחקנים ולאו דווקא הבלמים. אייאקס קבוצה שונה מאוד מאיתנו, היא משחקת התקפי ואגרסיבי".

מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי: "הייתי משוכנע שרוגאני יוכל לשחק טוב כי הוא אחד הבלמים הטובים באיטליה. הוא יוצא מן הכלל הגנתית, רק צריך להשתפר מעט בצורה בה הוא מוציא התקפות לדרך. אייאקס תקפה עם הרבה שחקנים, הם לחצו אותנו חזק ויצרנו מרווחים, אבל לא הצלחנו לתפוס אותם במתפרצות כמו שהיינו צריכים לעשות. אני לא חושב שאיבדנו ריכוז בגלל השער המוקדם שספגנו במחצית השנייה, אבל אייאקס צברה הרבה ביטחון בעוד אנחנו היינו קצת בהלם". אלגרי החמיא כמובן לרונאלדו ואמר: "רונאלדו שוב הוכיח שהוא ברמה אחרת, התנועה שלו והתזמון הם משהו אחר לגמרי מכל השאר".

בלם אייאקס מתייס דה ליכט אמר: "רונאלדו הוא כמו צייד ברחבת ה-16 וראיתם את זה שוב. הוא תמיד מחכה לחור ואז רץ ספרינט בין שני שחקנים. אני לא חושב שעשינו משהו לא בסדר במשחק. היו להם כמה מצבים, אבל הם לא באמת היו מסוכנים. הנענו את הכדור מסביב וחיכינו לאיזה חור שיווצר. לאייאקס יש המון פוטנציאל ורואים את זה בליגת האלופות. אנחנו ברבע הגמר לא במקרה. אנחנו חייבים לתת הכול בגומלין. יובנטוס חזקה מאוד בטורינו, כולם יודעים את זה".

מתייס דה ליכט שחקן אייאקס. רויטרס
"רונאלדו הוא כמו צייד בתוך הרחבה". דה ליכט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully