וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו: "פפ גווארדיולה לא הבין את הסגל, זה היה העידן שלי ולא של מסי"

חלוץ ברצלונה בין 2004 ל-2009 תקף את מאמנו לשעבר: "אמרתי לו שהוא יצטער על כך שהוא שם את מסי בחוד ולא אותי, זאת הייתה בקשה שלו לשים אותי ברשימת ההעברות", והוסיף: "המעבר שלי לאינטר היה העסקה הטובה בהיסטוריה של הכדורגל"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פפ גווארדיולה אחרי ההפסד לטוטנהאם

סמואל אטו הוא ללא ספק אחד החלוצים הטובים בהיסטוריה של ברצלונה. החלוץ בן ה-38 משחק כיום בליגה הקטארית במדי קטאר ספורט קלאב והתראיין היום (רביעי) לרשת של הטלוויזיה הקטארית Bein sports ובו הוא סיפר על התחושות הקשות שהרגיש באותה תקופה כשחקן תחת פפ גווארדיולה: "אתם יכולים לשאול את צ'אבי, אינייסטה וכל השאר, זה היה העידן שלי ולא של מסי. אני הייתי בקבוצה לפני מסי וידעתי מה הקבוצה צריכה בשביל להצליח וזה לשים אותי בחוד ולא אותו, אמרתי לפפ שהוא יצטער על כך. הוא חי את כל חייו בברצלונה אבל לא הבין את הסגל שהיה בקבוצה באותם שנים. היינו קבוצה של יחידה אחת".

הקמרוני כיכב במדי הקטאלנים בין השנים 2004-2009 וכבש 130 שערים ב-190 הופעות כשהוא זוכה עמם פעמיים בליגת האלופות. השחקן הפתיע ואמר שפפ היה זה שגרם לו לעזוב את בארסה אחרי עונת 09\2008, כשעונה לפני כן כבש 30 שערים: "שאלתי את הסוכן שלי האם זה נכון ששמו אותי ברשימת ההעברות והוא אמר לי שכן. זאת הייתה בקשה ישירה של פפ גווארדיולה".

אחרי שנאלץ לעזוב את ברצלונה בלית ברירה, השחקן עבר לבסוף לאינטר של ז'וזה מוריניו וזכה עמה בטרבל בעונת 10\2009 ודיבר גם על כך: "זאת הייתה העסקה הטובה בהיסטוריה של הכדורגל".

עוד בנושא:

חשש שהארי קיין סיים את העונה, פפ מאמין בסיכויי קבוצתו לנצח בגומלין
קלופ: "הגומלין יהיה קשה בפורטוגל" גם ואן דייק תומך במאמנו
ליגת האלופות: טוטנהאם ניצחה 0:1 את סיטי, 0:2 לליברפול על פורטו

סמואל אטו. AP
"ידעתי מה הקבוצה צריכה בשביל להצליח וזה לשים אותי בחוד ולא אותו". סמואל אטו עם ליאו מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully