וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "הגומלין יהיה אינטנסיבי". ואן דייק: "יש על מה לבנות"

בליברפול מרוצים מה-0:2 על פורטו, הגרמני חגג ניצחון 400 כמאמן ראשי. הנדרסון: "רצינו לכבוש עוד, אבל גם התוצאה הזו טובה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ניצחון בית 0:2 על פורטו העניק לליברפול יתרון חשוב לקראת הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות. רוברטו פירמינו בישל לנאבי קייטה בדקה ה-5 וכבש בעצמו בדקה ה-25 ובשנתיים האחרונות הוא היה מעורב ישירות ב-21 שערי ליגת האלופות (13 שערים, 8 בישולים), שני רק לכריסטיאנו רונאלדו.

יורגן קלופ חגג ניצחון 400 כמאמן ראשי. לגרמני יש 180 כאלו עם בורוסיה דורטמונד, 111 עם ליברפול ו-109 עם מיינץ. אחרי המשחק הוא אמר: "אנחנו מרוצים, ניצחנו במשחק הראשון והגומלין יהיה אינטנסיבי. נתנו להם יותר מדי מצבים נייחים - אני חושב שפורטו כובשת בערך 40 אחוז מהשערים שלה במצבים נייחים. הם גם הגיעו לכמה מצבים במתפרצות, אבל מעבר לכך שלטנו ושיחקנו טוב".

ג'ורדן הנדרסון שהציג יכולת טובה, אמר: "פורטו קבוצה טובה עם שחקנים טובים, ראיתם שהם מסוכנים. עלינו למחצית השנייה במטרה לכבוש עוד שער או שניים, אבל לא הצלחנו. לא יצרנו מספיק מצבים, אבל אנחנו צריכים להיות מרוצים גם מ-0:2".

וירג'יל ואן דייק אמר בקצרה: "שמרנו על שער נקי, כבשנו שני שערים ויש לנו על מה לבנות. מוסא מארגה? הוא חזק וקשה לשחק נגדו. כל החלוצים שאני משחק נגדם לאחרונה הם שחקנים טובים, אבל אני נהנה מהמאבקים".

שחקן ליברפול, וירג'יל ואן דייק. רויטרס
נהנה מהמאבקים עם מארגה. ואן דייק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully