וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש שקיין גמר את העונה, פפ: "בליגת האלופות צריך לדעת לעשות קאמבקים"

טוטנהאם חגגה את ה-0:1 על מנצ'סטר סיטי, אבל איבדה את החלוץ. סון ששוב עשה היסטוריה: "אנחנו קבוצה שנלחמת עד הסוף"

עריכת וידאו: מתן חדד

המשחק בין טוטנהאם למנצ'סטר סיטי הערב היה המפגש ה-15 בין מאוריסיו פוצ'טינו לפפ גווארדיולה וב-14 המשחקים הקודמים, הארגנטינאי ניצח רק פעמיים. שתי הקבוצות עלו לכר הדשא אחרי שהקבוצה התכולה ניצחה בכל ארבעת המשחקים הקודמים. הערב (שלישי) כל הפרטים הסטטיסטיים הללו נזרקו לפח האשפה. סון יונג מין כבש בדקה ה-79 והעניק לטוטנהאם 0:1 שמעניק לה יתרון חשוב בקרב על מקום בחצי גמר ליגת האלופות.

החלק המאכזב מבחינת טוטנהאם הייתה הפציעה של הארי קיין, שהוחלף זמן קצר אחרי פתיחת המחצית השנייה. פוצ'טינו אמר בסיום: "זה מאוד-מאוד עצוב. הולך להיות לנו קשה והוא מאוד יחסר לנו - יכול להיות שעד סוף העונה".

שחקן טוטנהאם, סון יונג מין. רויטרס
כמה שהוא אוהב את האצטדיון החדש. סון/רויטרס

"אנחנו לעולם לא מוותרים, אנחנו נלחמים 90 דקות", אמר סון ששוב נכנס לדפי ההיסטוריה (ההסבר בהמשך), "אני חושב שהגיע לנו לנצח, היינו יותר קליניים. אני אוהב את האצטדיון החדש, מדהים לשחק פה".

גיבור נוסף בניצחון היה הוגו לוריס, שעצר פנדל של סרחיו אגוארו בדקה ה-13 וסיפק כמה הצלות נוספות בהמשך. השוער הצרפתי התייחס לפציעה של קיין: "אני מקווה שזה לא רציני. אני מכיר את ההרגשה הזו - שאחד השחקנים הכי טובים בקבוצה שלך יוצא בגלל פציעה, אבל נשארנו חזקים אחרי וסיימנו את המשחק כמו שצריך".

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, סיכם: "יצרנו מצבים, יותר מהפנדל המוחמץ. שלטנו במשחק, לא נתנו להם לרוץ הרבה. התוצאה לא הכי טובה, אבל בשביל להמשיך קדימה בליגת האלופות אתה צריך לדעת לעשות קאמבקים".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: טוטנהאם ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי, 0:2 לליברפול על פורטו

לכתבה המלאה
שחקני טוטנהאם חוגגים עצירת פנדל של הוגו לוריס. רויטרס
3 פנדלים ב-2019, ולוריס עצר את כולם/רויטרס

נתוני ומספרי המשחק

* הוגו לוריס הוא השוער הראשון שעוצר יותר מפנדל אחד של סרחיו אגוארו מאז שהארגנטינאי עבר לאירופה ב-2006. הוא עצר אותו לפני כן באוקטובר 2014.

* נגד טוטנהאם נבעטו 3 פנדלים בשנת 2019, הוגו לוריס עצר את כולם (נגד לסטר סיטי, ארסנל ומנצ'סטר סיטי).

* סון יונג מין כבש את שער הפרמיירליג הראשון אי פעם באצטדיון החדש של טוטנהאם. הערב הוא כבש שם גם את שער ליגת האלופות הראשון אי פעם.

* מאוריסיו פוצ'טינו השיג ניצחון שלישי על פפ גווארדיולה ב-15 מפגשים בין השניים. המאזן כעת: 8 ניצחונות לקטלאני, 4 תוצאות תיקו, ו-3 ניצחונות לארגנטינאי.

* טוטנהאם עלתה שלב בכל 9 הפעמים הקודמות בהן היא ניצחה במשחק הראשון בשלב נוק אאוט (לא כולל מוקדמות).

פלייר מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. רויטרס
שומר על אופטימיות. גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully