וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות "הגאונות של מסי וברצלונה" בשער, פיקה מעודד מ"הגנת הברזל"

למרות "השער המושלם" ו"ההברקה של מסי", פיקה אהב דווקא את ההגנה מול מנצ'סטר יונייטד, בעוד סמולינג וסולשיאר מוצאים נקודות עידוד גם בהפסד הביתי. וגם: איך "שער עצמי" הפך לסקורר מרכזי בברצלונה?

ליאו מסי לואיס סוארס שחקני ברצלונה. רויטרס
גמרו את הסיפור? ברצלונה/רויטרס

ניצחון קטן, צעד גדול: ברצלונה גברה הלילה (רביעי) 0:1 על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ברבע גמר ליגת האלופות, והשיגה מקדמה גדולה וחשובה לקראת הגומלין בשבוע הבא בקאמפ נואו, בדרך לחצי הגמר. ברצלונה לא נדרשה להציג את היכולת הנהדרת שהציגה בשבועות האחרונים, אלא הסתפקה בשער ניצחון בדקה ה-13 מראשו של לואיס סוארס ומהיד של לוק שואו. זה היה הניצחון הראשון אי פעם של ברצלונה באולד טראפורד.

ג'רארד פיקה, שרשם במשחק 9 תיקולים מוצלחים (יותר מבכל משחק אחר העונה בליגת האלופות), אמר בסיום: "זה לא קל לנצח כאן. באופן כללי עשינו עבודה טובה, היינו חזקים מאוד בהגנה. זה היה משחק עם מעט הזדמנויות, והמשחק הוכרע על פרטים קטנים. ידענו איך לשחק, חשוב מאוד שלא ספגנו. השער הזה נותן לנו קצת שקט, אבל אחרי מה שקרה לפריס סן ז'רנן נהיה חייבים להישאר מרוכזים".

עוד בנושא
0:1 קטן וחשוב: ברצלונה גברה על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד
היפה והחיה: רונאלדו שוב כבש, אבל אייאקס הנהדרת חזרה מול יובנטוס
חמישי בליגה האירופית: ארסנל נגד נאפולי בקרב לוהט באמירויות
סמואל אטו: "פפ גווארדיולה לא הבין את הסגל, זה היה העידן שלי ולא של מסי"
אל תרימו ידיים: הנסיונות הפתטיים להשפיע על השופטים פוגעים בכדורגל

תרשים השער של ברצלונה מול יונייטד. צילום מסך
41 מסירות, מצד לצד, עד הגול. תרשים השער של ברצלונה/צילום מסך

ברצלונה יכולה להיות גאה מאוד בשער הניצחון, שכלל 41 מסירות (!) בלי הפרעה משחקני יונייטד, כולל העברה מצד לצד ארבע פעמים, כולל שיתוף של כמעט כל שחקני השדה. ב"אס" החמיאו ל"גאונות" של מסי בעשר, כדבריהם, כש"הפרטים הקטנים של השער מסמלים את גדולתו... הוא קיבל כדור מבוסקטס, השתלט עליו בצורה נפלאה, עדיין הצליח להרים ראש, ובזמן שכולם חשבו שהוא ימסור לקוטיניו, הוא הגביה דווקא לצד הרחוק ומצא את סוארס חופשי".

גם מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולסשיאר החמיא למסי ואמר: "אפשר היה לראות שהוא שחקן פנטסטי: הקריאה שלו את המגרש, הטכניקה שלו... הלילה לא היה הלילה שלנו, ולא הצלחנו לכבוש, וזה מאכזב כי לרשפורד הייתה הזדמנות ולמרסיאל הייתה הזדמנות, בדרך כלל באימונים הוא פשוט נותן נגיעה וכובש את זה".

על אף שיונייטד לא הצליחה לבעוט למסגרת ב-90 דקות והחזיקה בכדור בביתה רק 38 אחוז מהזמן, סולשיאר לא חושש לקראת הגומלין: "אתה יודע שכשאתה משחק מול ברצלונה אתה חייב לשחק חכם בלי הכדור. ואתה יכול גם להתעייף כשאתה זוכה בכדור. נצטרך להדק כמה דברים לקראת הגומלין, ולהגיע בשם עם מחשבה אחת בראש: לכבוש. נגיע בידיעה שאנחנו יכולים לכבוש".

עוד באותו נושא

"ליאו מסי שיחק מחצית שלמה עם אף שבור", ואיפה היה ה-VAR?

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד ויקטור לינדלוף עם שחקן ברצלונה לואיס סוארס. רויטרס
יונייטד הנחושה, זה מה שהיא מסוגלת. לינדלוף מול סוארס/רויטרס

פול פוגבה כבר מסתכל אל עבר הגומלין בשבוע הבא בברצלונה:

סקוט מקטומיניי, קשר יונייטד, אמר בסיום: "ב-15-10 דקות הראשונות נתנו להם יותר מדי כבוד, אבל אחר כך השתלטנו על המשחק. חבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות כששלטנו. ברצלונה זו קבוצה אדירה, ולא קל ללחוץ אותם כמו משוגעים, אבל על הדרך שבה שיחקנו מגיע קרשדיט לכל הבחורים. אנחנו רק צריכים לעשות קצת יותר מול השער, וזה תלוי הכל הקבוצה". כריס סמולינג אמר: "דבקנו בתוכנית המשחק שלנו, והיה חסר לנו רק הגול. ידענו שנצטרך להביא את האינטנסיביות שאנחנו לא רגילים לה ביום יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully