וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי שיחק מחצית שלמה עם אף שבור", ואיפה היה ה-VAR?

כוכב ברצלונה ספג מהלומה מכריס סמולינג שגרמה לו לדמם מהאף ומהעין, בספרד טענו שהוא סובל משבר באף, עלול להחמיץ את משחק הליגה הקרוב ועשוי לעלות עם מסכה לגומלין. אז למה השופטים לא הגיבו?

עריכת וידאו: מתן חדד

האם ליאו מסי שיחק משחק שלם עם אף שבור? כוכב ברצלונה ספג הערב (רביעי) מהלומה חזקה בפניו שגרמה לו לדימום ולנפיחות גדולה בפרצוף, וזאת במהלך המשחק של ברצלונה מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד במסגרת רבע גמר ליגת האלופות. בדקה ה-30 כריס סמולינג שלח מרפק לעבר פרצופו של מסי (על פניו בלי כוונה), והארגנטינאי ההמום דימם גם מהאף וגם מהעין.

יש לציין כי במקרים של פגיעה ללא כדור שמצדיקה הרחקה בכרטיס אדום העבירה יכולה להיבדק מחדש על ידי מערכת ה-VAR (בהנחה שהשופט ג'ינאלוקה רוקי פספס את המקרה), אבל אנשי ה-VAR החליטו שלא מדובר במקרה שמצדיק הרחקה. מסי נבדק על ידי רופא הקבוצה במחצית, ועלה כרגיל למחצית השנייה. ב"מונדו דפורטיבו" טענו ש"מסי שיחק מחצית שלמה עם אף שבור", ותהו: "VAR 'החליק' מהלומה למסי שגרמה לו לדמם ולשבר באף, השופט אפילו לא סימן לבדיקה".

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום ש"הוא ספג מהלומה די חזקה, נצטרך לבדוק ולראות מה מצבו. הוא התאושש, אבל ברור שמצבו היה יותר טוב אילו לא היה סופג את המכה". ב"אס" טענו שלא מדובר בשבר אלא בסדק במחיצת האף, ושמסי יהיה כשיר לגומלין בשבוע הבא, אבל ייתכן שהוא ייאלץ ללבוש מסכה מיוחדת כדי להגן על האיזור מפני פגיעה נוספת. כך או כך, בספרד מדווחים שמסי עשוי להחמיץ את משחק הליגה הקרוב נגד ווסקה בעקבות הפציעה.

עוד בנושא
0:1 קטן וחשוב: ברצלונה גברה על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד
היפה והחיה: רונאלדו שוב כבש, אבל אייאקס הנהדרת חזרה מול יובנטוס
חמישי בליגה האירופית: ארסנל נגד נאפולי בקרב לוהט באמירויות
סמואל אטו: "פפ גווארדיולה לא הבין את הסגל, זה היה העידן שלי ולא של מסי"
אל תרימו ידיים: הנסיונות הפתטיים להשפיע על השופטים פוגעים בכדורגל

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה/רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה לצד קוטיניו. רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה לצד קוטיניו/רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully