וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "לכל שחקן היו פליטות פה אבל יוסי הוא אישיות", על אוראל דגני: "בטוח שיישאר"

קובי רפואה החמיא ליוסי בניון שפרש במסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת המשחק בשבת נגד עירוני קרית שמונה: "אחד הגדולים שהיו פה". על קפטן הקבוצה שדיבר על אפשרות שיעזוב בתום העונה: "לא מודאג, יישאר בהפועל שנים רבות"

עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה ביום שבת נגד עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל בפלייאוף התחתון. מי שייצג את האדומים היה מאמנה קובי רפואה.

הפועל תל אביב המדורגת שביעית עם 35 נקודות הפסידה במחזור הקודם לבית"ר ירושלים 2:1 משער בתוספת הזמן של דוד קלטינס. קרית שמונה שנמצאת במקום העשירי עם 33 נקודות ניצחה גם כן במחזור הקודם את 0:3 את הפועל חיפה המדרדרת אך טרם הבטיחה את הישארותה בליגה והיא מקדימה את אשדוד המדורגת לפני אחרונה בחמש נקודות בלבד.



עוד בנושא:

דוד רוזנטל בטור מיוחד על פרישתו של יוסי בניון
שחקנים נפרדים מבניון. זהבי: "הכי גדול שהיה פה"
הישראלי הגדול בכל הזמנים: המספרים של בניון לאורך הקריירה
מרקו בלבול: "כבר הייתי מלך והיום אני לא"

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
"אחד הגדולים שהיו כאן". בניון/דני מרון

רפואה דיבר כמובן על פרישתו של יוסי בניון והתייחס לנושא: "אני מכיר את יוסי באופן אישי, מדובר באישיות. אחד הגדולים שהיו פה. כמובן שלכל שחקן היו פליטות פה אבל ההתנהלות שלו הייתה מצוינת לכל אורך הקריירה. מאחל לו את הטוב ביותר".

על המשחק הקרוב בשבת נגד קרית שמונה: "ברור שאני רוצה לסיים את העונה כמה שיותר מהר ושלא נרגיש נינוחים מדי. עוד לא נשארנו בוודאות ואנחנו רוצים להבטיח את ההישארות ולנצח בשבת את ק"ש". על המקרה שבו נריוס ולסקיס ענה לו במשחק נגד בית"ר והוחלף בעקבות כך, אמר המאמן: " הדברים האלה יסגרו בתוך המועדון ואתם תראו ותחכו עד שבת".

על מצבו של עומר דמארי שמחלים מניתוח בברכו הפגועה: "עומר דמארי יתחיל להתאמן רק בעוד חודשיים וחצי הוא עובר תהליך ותכנית מסודרת. מקווים שיהיה בריא כי אנחנו רוצים אותו פה.
רפואה דיבר על הדיווחים לפיהן אוראל דגני מעוניין לבדוק הצעות מחו"ל ואולי לעזוב בקיץ את הקבוצה: "אני בטוח שאוראל דגני יהיה בהפועל תל אביב בעונה הבאה וגם בעונות הבאות".

רפואה נשאל על הכנות הקבוצה לעונה הבאה ואמר: "אין שום לחץ בקבוצה מבחינתי. כולם רוצים שיהיה טוב בהפועל תל אביב. כנראה שהבעלים צריכים לשבת ביחד ולהחליט מה יהיה בשנה הבאה. חלק מהפרסומים שיוצאים החוצה הם לא נכונים. קראתי באחד האתרים שיש לנו חובות וזה לא נכון. הפועל תל אביב תעמיד קבוצה טובה ואני בטוח בזה. אני לא יכול לתת לכם מידע לפני שישבתי עם הבעלים".

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יישאר או יעזוב? דגני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully