וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "לפני חודשיים הכתרתם אותי למלך העולם. צריך סבלנות"

11.4.2019 / 15:15

מאמן מכבי חיפה דיבר במסע"ת על התקופה הרעה: "צריכים להחזיר את האנרגיות ושמחת החיים שלנו". רוקאביציה ומאנג'ק עשויים לחזור ל-11

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

במכבי חיפה מייחסים חשיבות אדירה למשחק נגד מכבי נתניה ביום ראשון ושחקנים בקבוצה כבר הגדירו אותו כ"משחק החשוב ביותר שלנו העונה". היום (חמישי) ערכה הקבוצה מסע"ת לקראת המשחק החשוב, כאשר מרקו בלבול המאמן ענה על השאלות, שבחלקן היו אישיות עם ביקורת נוקבת.

עוד בנושא:

יקוב סילבסטר: "בבית"ר ירושלים היה יותר מדי אגו על המגרש"
בית"ר ירושלים: המשימות הצפויות ליוסי בניון כמנהל המקצועי
סבוריט: "ברור שאני ממשיך במכבי תל אביב, המועדון לא פחות גדול מבילבאו"

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. שלומי גבאי
הרבה לחץ עליו. מרקו בלבול/שלומי גבאי

מרקו בלבול דיבר במסע"ת על בניון ואמר: "בניון אחד השחקנים הגדולים שצמחו בכדורגל הישראלי. אני מאחל לו בהצלחה. מכבי נתניה עושה עונה יפה, אנחנו רוצים לקחת נקודות בכל משחק ונעשה הכל לתקופת ההצלחות. לשחק את הכדורגל שלנו, להיות אינטנסיביים ולייצר הזדמנויות. כשאני הגעתי היו שתי מטרות. אחת היא להגיע מהתחתית לצמרת. לאחר מכן המטרה היתה להגיע למקום השני ולהגיע לאירופה".

על גיא חיימוב: "אני תמיד בוחר את ה-11 הטובים ביותר שיכולים לשחק ולנצח כל משחק. אם יש לי משהו להגיד לשחקן מסויים אני אומר לו את זה באימון".

בלבול הוסיף: "על מכבי חיפה צריך להסתכל כתלכיד. זה הביזנס בכדורגל. לפני חודשיים הכתרתם אותי למלך העולם ואמרתי שצריך סבלנות. יש פה תלכיד שנבנה במשך שנים וזו צריכה להיות המטרה כל עוד אני מאמן. זה לא סותר את זה שאנחנו צריכים לשחק כדורגל חיובי והתקפי. בתקופה האחרונה זה הולך פחות טוב, אבל אנחנו נחזור לעצמנו. אני לא מאמין בזה שצריך לשחק כדורגל מכוער ולנצח. אנחנו רק צריכים להחזיר את האנרגיות ושמחת החיים שלנו. מכבי חיפה לא מקבלת בהבנה שום הפסד. אנחנו יודעים את זה, אבל בכדורגל קורים דברים שאתה לא צופה אותם. החכמה היא להתנהל בהפסדים".

על הדיבורים עליו: "אני יודע שבמקצוע הזה הכל נזיל ויש הרבה מאוד דיבורים מסביב. אני באתי כדי לגרום למכבי חיפה להשיג את המטרות שלה".

עוד באותו נושא

ניסו אביטן חתם לעונה נוספת בהפועל חדרה: "החיבור עושה טוב לשני הצדדים"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה: מקסים פלקושצ'נקו, רמי גרשון, עאיד חבשי. סוכנות ג'יני
חוזר להרכב אחרי המפלה של מכבי חיפה נגד חדרה. חבשי/סוכנות ג'יני

הבעלים יעקב שחר הגיע לעודד את השחקנים ואמר להם: "למרות שלושת המשחקים האחרונים חל שינוי. אני סומך עליכם. הגיע הזמן לחזור לנצח".

אחד מהשחקנים אמר: "זה משחק קריטי גם לעונה הזו וגם לעונה הבאה. ברור שעוד הפסד ירחיק אותנו מהכרטיס לאירופה וזה דבר מאוד משמעותי". שחקנים נוספים דיברו גם על המשמעות האישית עבור כל אחד מהם: "אם נמשיך לאכזב בפלייאוף, הרבה שחקנים ישלמו על כך במקום שלהם עונה הבאה".

במועדון כאמור מאוכזבים מאוד משלושת המשחקים האחרונים, בעיקר מהיכולת של השחקנים ומרמת האגרסיביות והמשמעת הטקטית שלהם. המאמן מרקו בלבול כנראה שוב יערוך שינויים בהרכב, כאשר עאיד חבשי צפוי לפתוח וגם ניקיטה רוקאביצה וז'ורז' מאנג'ק בתמונת ההרכב. בנוסף קיימת התלבטות בין רמי גרשון לרז מאיר.

בנוגע לעונה הבאה הרי שבחיפה סימנו שתי עמדות עיקריות לחיזוק: מגן שמאלי וקשר במרכז המגרש. מנואל איטורה לא ימשיך והנטייה היא להיפרד גם ממאנג'ק. במועדון יבדקו את העלויות של איסמעילה סורו ועלי מוחמד וייתכן שאחד מהשניים יצטרף. גם אופציות של שחקנים ישראלים נשקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully