וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקוב סילבסטר: "בבית"ר ירושלים היה יותר מדי אגו על המגרש"

הסלובקי סיפר על התקופה הרעה בבירה ("האווירה הטובה נעלמה") והוסיף: "כנראה אעזוב את בני יהודה בסוף העונה ואחזור לאירופה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יקוב סילבסטר שנמצא בכושר נהדר בחודשים האחרונים, התראיין באריכות בסלובקיה וסיפר על העונה שעוברת עליו. החלוץ שחווה קשיים רבים בתחילת העונה בבית"ר ירושלים, פורח מאז שהוא עבר לבני יהודה וכבש כבר שישה שערים במדים הזהובים.

על ההעפלה לגמר הגביע: "כמובן ששמחנו לעלות לגמר, אבל לנצח את מכבי תל אביב היה דבר לא פחות גדול. העונה היא בלתי ניתנת לעצירה, כמו ברצלונה של ישראל. היא מובילה את הטבלה ב-27 נקודות וניצחה ב-23 מ-29 משחקי ליגה. זה היה ההפסד הראשון שלה".

על חצי העונה הראשונה: "הפרק בבית"ר היה קשה. זה מועדון גדול עם הרבה מסורת ואולי הכי הרבה אוהדים בישראל. הגיע בעלים חדש שהביא איתו שחקנים חדשים. הרבה מהם היו ותיקים, אבל שמות גדולים. לצערי, האווירה הטובה נעלמה. היה הרבה אגו על המגרש והעונה הפכה למביכה. שיחקנו רע כקבוצה ואני התקשיתי בחלק הקדמי וכבשתי שער ראשון בסוף דצמבר. הקבוצה השתפרה אחרי חילופי המאמנים, אבל לא באופן דרמטי".

על בני יהודה: "זו קבוצה צעירה. יש שני שחקנים מעל גיל 35 ועוד שניים סביב גיל 30, אבל רוב האחרים הם בני 25 ומטה. המאמן רצה אותי וזה היה חשוב לי. הוא הכניס אותי להרכב באופן מיידי. זה נהדר כשהמאמן מאמין בך ונותן לך לשחק הרבה. עכשיו אני מרגיש מצוין ואני מאמין שאני יכול לעזור לקבוצה להגיע לאירופה".

על התכניות לעתיד: "יש לי חוזה עד סוף העונה ואחר כך אהפוך לשחקן חופשי. כנראה שלא אמשיך בבני יהודה ואחזור לאירופה. אני בקשר עם כמה מועדונים, אבל העונה עדיין בעיצומה, כך שכרגע זה חסר טעם לחשוב שיהיה משהו קונקרטי".

יקוב סילבסטר שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
רוצה לחזור ליבשת הישנה. סילבסטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully