וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקוב סילבסטר סיכם בבני יהודה, בית"ר ירושלים יורדת משלומי אזולאי

28.1.2019 / 15:01

החלוץ הסלובקי עוזב את בית"ר ירושלים אחרי שנה וסיכם בשכונה עד הקיץ. הקבוצה מהבירה תצרף רק חלוץ זר במקומו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

יקוב סילבסטר סיכם בבני יהודה עד סוף העונה והוא יעבור אליה מבית"ר ירושלים, שבמדיה הוא שיחק בשנה האחרונה. הסלובקי בן ה-29 יחזק את החוד של יוסי אבוקסיס, שנפגע אחרי מכירתו של ירדן שועה למכבי חיפה. בבית"ר נוטים לא לאפשר לסילבסטר לשחק במדים הזהובים במשחק בין הקבוצות ביום שבת, או על ידי הסכם בין הקבוצות או על ידי העברת השחרור רק אחרי ההתמודדות.

בית"ר ירושלים תצרף חלוץ זר במקומו ולצוות המקצועי יש כמה מועמדים, ביניהם לוסיו מהפועל חדרה. במועדון מהבירה הוחלט לא לצרף את שלומי אזולאי ממכבי חיפה ולהתמקד רק במחליף לסילבסטר.

סילבסטר הגיע לבית"ר ירושלים בינואר שעבר והפך לסיפור הצלחה מסחרר. הוא כבש 6 שערים בליגה ו-2 בגביע המדינה ונחשב ל"גניבה" אחרי שהצטרף בהעברה חופשית. העונה הסלובקי לא הצליח לשחזר את המספרים מהעונה שעברה והוא התקשה להתרגל לסגנון המשחק של הקבוצה ולבוא לידי ביטוי. סילבסטר כבש שער אחד בלבד נגד הפועל חדרה ובשני המשחקים האחרונים לא נכלל בסגל לאחר שהמאמן ניר קלינגר טען שהוא לא מחוייב מספיק.

בסילבסטר הייתה מעוניינת גם הפועל חיפה והוא גם בדק אפשרויות בחו"ל לפני שבחר לקבל את ההצעה של בני יהודה. הסלובקי הוא השחקן השני שעובר מבית"ר ירושלים לשכונה בחלון ההעברות, כאשר קדם לו דין אקפי.

יקוב סילבסטר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ינסה לשחזר את המספרים מחצי העונה הראשונה בישראל. סילבסטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully