וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "אלי אוחנה נכס למועדון, כולם מלבדי יהיו כפופים אליו"

8.4.2019 / 19:26

בעלי בית"ר ירושלים התראיין ל-103FM ודיבר על ההיררכיה הניהולית, הכישלון העונה והלקחים לעונה הבאה. ומה לגבי קלינגר ובניון?

צילום: קובי אליהו

עוד לפני משחקה החשוב מול הפועל תל אביב, עלה הערב (שני) בעלי בית"ר ירושלים לשידור ברדיו 103FM ודיבר על מצב המועדון, העונה הלא פשוטה והתכניות לקראת 2019/20.

על סוגיית המנהל המקצועי ומקומו של אלי אוחנה במועדון: "בשנה הבאה יהיה מנהל מקצועי שיהיה אחראי על הבוגרים, האחריות תהיה שלו. הסמכות בקשר למאמן ושחקנים תהיה שלו במאה אחוז, מהקצה אל הקצה. אם אני או אלי אוחנה לא נהיה מרוצים ממנו, הוא לא ימשיך בבית"ר. אחרי, אלי אוחנה הוא בראש המועדון. כולם בבית"ר כפופים לאלי אוחנה, שכפוף אלי. הוא לא רוצה להיות מנהל מקצועי. בשנה הבאה הדברים יהיו מסודרים יותר מבחינה היררכית. הרגשתי שעושים עליהום על אוחנה. אני רואה בו נכס, אם לא הייתי רואה בו נכס הייתי חותך אותו. אני לא מקבל החלטות מהכיס. אני נהנה לעבוד איתו ומעריך את דעתו, אבל להפיל עליו את כל האשמה? איפה כל השחקנים? אלי לא מנוטרל אצלי, הוא רחוק מלהיות מנוטרל".

על יוסי בניון: "מי שיהיה המנהל המקצועי בשנה הבאה יהיה הסמכות המקצועית הקובעת והמחליטה, כי אחריות וסמכות חייבים ללכת ביחד, נקודה. אין לי שום התחייבות ליוסי, אם נרצה לעבוד יחד, נעבוד יחד".

על ניר קלינגר: "ניר מאמן מצוין, נהניתי לעבוד איתו. הוא נכשל ויודע את זה, אבל אם המנהל המקצועי ואלי אוחנה יחליטו לתת לו עוד הזדמנות, הוא יקבל. אני לא אטיל על זה וטו".

עוד בנושא:

מזהבי עד בניון: הסיבה שחוגג ממנה מנהל מקצועי לבית"ר ירושלים
חייכו, אכלתם אותה: האליפות של איתי שכטר
"אין לילה שלא הייתי בוכה": יובל אשכנזי, גיבור בני יהודה, בראיון נרחב
מכבי תל אביב: איתן טיבי עשוי להישאר בחוזה מקוצץ, איביץ' סוחט מחמאות

משה חוגג, אלי אוחנה בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
חוגג לא מאבד תקווה. הבעלים עם אוחנה/יוסי ציפקיס

על החלק שלו בקבלת ההחלטות: "אני לחצתי להביא את ערן לוי ואני לוקח אחריות על זה, למרות שכל מי שמעורב יודע שגיא לוזון התנגד, וכשהוא התנגד אז ויתרנו וזזנו אחורה. בסוף גיא קיבל החלטה לבד שהוא רוצה להביא אותו. למעט הסיפור הזה, לא היה אף שחקן שהנחתתי. יוסי בניון היה לאחר אישור של ניר קלינגר שהוא רוצה אותו מקצועית במועדון".

על מה למד העונה: "האחריות על מה שקרה השנה במועדון מתחילה קודם כל ממני, אני הראש. אני ראש צעיר, חסר ניסיון בתחום. למדתי המון, זה עלה לי הרבה מאוד כסף, אולי לא הייתי צריך להוציא סכומים כאלה ושנה הבאה להשקיע יותר. אני משלם על זה מכיסי. יש פה שחקנים נהדרים שגם בלי מאמן היו צריכים להגיע רחוק יותר".

עוד באותו נושא

מזהבי עד בניון: הסיבה שחוגג ממנה מנהל מקצועי לבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

האזינו לראיון המלא

מליגה א' לגמר הגביע: הסיפור המדהים של יובל אשכנזי | הפודיום

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully