וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לספרופולוס זה לא היה קורה": ביוון מבקרים את בלאט אחרי ההדחה

אחרי ההדחה: הפרשנים מכריזים על סוף עידן, טוענים שבלאט בנה את "אולימפיאקוס הגרועה בהיסטוריה", תוהים אם יישאר בעונה הבאה ומתגעגעים למאמן מכבי תל אביב

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. אתר רשמי, אתר רשמי
לא פטור מאחריות. בלאט/אתר רשמי, אתר רשמי

הניצחון של ז'לגיריס קובנה על ריאל מדריד אמש (חמישי) טרף את הקלפים במאבקי הפלייאוף ביורוליג והשאיר לא רק את מכבי תל אביב מאוכזבת, אלא גם - אולי בעיקר - את אולימפיאקוס ודיוויד בלאט. מועדון הפאר היווני נותר מחוץ לפלייאוף בפעם השנייה בלבד ב-13 השנים האחרונות ושילם מחיר כבד על הצניחה הדרמטית ביכולת של הקבוצה בחודשים האחרונים, שבאה לידי ביטוי בשמונה הפסדים מתוך עשרת מחזורי היורוליג האחרונים שלה.

אחרי ההדחה, ביוון הכריזו הבוקר על סוף עידן. החבורה הוותיקה שהצעידה את אולימפיאקוס להישגים מופלאים בשנים האחרונות, בראשות ואסיליס ספאנוליס ויורגוס פרינטזיס, נראתה העונה הרבה מעבר לשיא, ואכן במאמר דעה של הפרשן ספירוס קבאליירטוס באתר הפופולרי "ספורט24" צוין ש"אתמול במדריד נכתב האפילוג של קבוצה שתיזכר בספר דברי הימים של הכדורסל האירופי".

עוד בנושא

ז'לגיריס ניצחה את ריאל מדריד והדיחה את מכבי תל אביב ואולימפיאקוס
"לא ספרו אותנו": ז'לגיריס בעננים, שאראס בכה במהלך החגיגות
במכבי תל אביב חוששים מאפקט שלילי: "אין את מי להאשים חוץ מעצמנו"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
ביוון מתגעגעים דווקא למאמן שבצד שמאל של התמונה/דני מרון

התקשורת היוונית תלתה את האשמה בכישלון אולימפיאקוס גם בשחקנים, לא פטרה מאחריות גם את ההנהלה שעוררה סערות מחוץ למגרש (במוקד, כמובן, המאבק עם הליגה היוונית), אבל יחד עם זאת גם דיוויד בלאט לא יצא נקי. באותו מאמר ב"ספורט24" צוין ש"על הפרקט, אולימפיאקוס נכשלה כמו שלא נכשלה מעולם. כולם חלמו בפתית העונה שבלאט יביא איתו קסמים מה-NBA, אבל הוא לא הצליח להשפיע במאומה. תחתיו, אולימפיאקוס שיחקה את הכדורסל הגרוע בתולדותיה. תמיד היו בעיות כלכליות באולימפיאקוס, אבל על הפרקט זה תמיד נראה אחרת. העונה הקבוצה נכשלה מהרגע הראשון ועד האחרון, דבר שלא היה קורה לעולם ליאניס ספרופולוס. אבל ספרופולוס נמצא בתל אביב כדי להישאר".

ביוון ציינו שאולימפיאקוס צפויה לבצע מתיחת פנים בסגל בעונה הבאה, וש"רק בודדים מהסגל הנוכחי יישארו בעונה הבאה". כמו כן, נכתב ש"בלאט יישאר על הקווים ויקבל צ'אנס לבנות את הכל מחדש רק אם ייפטר מהבעיות הרפואיות ויוכל לעבוד קשה. אולימפיאקוס הולכת לבנייה מחדש, והעבודה של בלאט - אם ירצה להמשיך - תהיה מרובה. מעל הכל, הוא צריך להיות מחויב לתהליך שהקבוצה תתחיל".

עוד באותו נושא

שומעים את הקולות של פיראוס: על המשבר של דיוויד בלאט באולימפיאקוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully