וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ספרו אותנו": ז'לגיריס בעננים, שאראס בכה במהלך החגיגות

מאמן ז'לגיריס קובנה חגג את הניצחון הגדול במדריד והעלייה לרבע גמר היורוליג, ברנדון דייויס שהצטיין: "זו הרגשה נהדרת"

מאמן ז'לגיריס שרונאס יאסיקביצ'יוס אחרי ההעפלה לפלייאוף היורוליג. צילום מסך
ז'לגיריס דמע גם על הספסל לפני הבאזר/צילום מסך

ז'לגיריס קובנה רשמה הערב (חמישי) הישג הרואי מבחינתה כשעלתה לפלייאוף היורוליג מהמקום השמיני. הירוקים השיגו ניצחון שישי ברציפות ושביעי בשמונת המשחקים האחרונים עם 86:93 בחוץ מול ריאל מדריד בזכות משחק גדול של ברנדון דייויס (27 נקודות ו-10 ריבאונדים) והגנה נהדרת לאורך רוב שלבי המשחק. הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס תפגוש ברבע הגמר את פנרבחצ'ה ותנסה להמשיך את סיפור הסינדרלה שלה שם.

רכז העבר האגדי ומאמן ז'לגיריס שרונאס יאסיקביצ'יוס בכה בחדר ההלבשה לאחר המשחק, ואמר בסיום: "אני שמח, פשוט מנסה לשחק עכשיו את תפקיד המאמן, להיות רגוע ושלו. אני לא חושב על שום דבר עכשיו חוץ מאיך אני חוגג פה הלילה במדריד".

ברנדון דייויס, שכאמור היה נהדר, הוסיף: "זו הרגשה נהדרת, במיוחד בצורה שעשינו את זה. הרבה אנשים לא ספרו אותנו, אבל מה שקורה בחדר ההלבשה שלנו זה הדבר היחיד שקובע ומשנה. אנחנו אלה שהאמינו. הצלחנו להשיג את הניצחונות האלה בעבודה קשה אחד אחרי השני". על המשחק הנהדר שלו אמר הסנטר: "קיבלתי מבטים פנויים, אנחנו חייבים לתת המון קרדיט למאמנים שלנו על תכנית המשחק שהם הכינו והצלחנו להוציא אותה לפועל. אני מתרגש מאוד. זה לא משנה מול מי אנחנו משחקים ברבע הגמר. העובדה שהגענו לשם ואנחנו שם מראה שאנחנו יכולים להתמודד עם כל אחת. אני מאמין שנמשיך עם זה קדימה".

אנטנאס קבליאוסקאס אמר: "זו תחושה מדהימה, במיוחד אחרי הריצה שהייתה לנו במשחקים האחרונים. אנחנו ממש שמחים. בשנה שעברה עלינו לפיינל פור במדריד והשנה עלינו לפלייאוף גם במדריד. לא הייתה לנו שום ברירה, היינו צריכים לחבר הכול ביחד, לשחק את הכדורסל הטוב שלנו ולשחק בצורה נכונה. לשמחתנו, המזל היה בצד שלנו הפעם. פנרבחצ'ה קבוצה נהדרת. אנחנו צריכים לעבוד ונראה מה יקרה".

עוד בנושא:

ז'לגיריס קובנה ניצחה 86:93 את ריאל מדריד ועלתה לרבע הגמר
ניק קלאתיס קבע טריפל-דאבל ואמר: "זה כבוד להיות באותה רשימה עם ניקולה וויצ'יץ'"

תראו את החגיגות של שאראס

וזה מה שקרה בפסק הזמן האחרון של ז'לגיריס, כשהמשחק כבר הוכרע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully