וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס לא התאמן, ספרופולוס לא בונה על מתנות מאוברדוביץ'

4.4.2019 / 11:57

הסנטר סובל מכאבי בטן לפני ההמראה למשחק (ו', 20:45, ספורט 5), המאמן: "נתרכז בעצמנו". קיין חזר: "המשפחה קודמת לכדורסל"

ONE

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב להפועל חולון

מכבי תל אביב תנעל מחר (שישי, 20:45, ספורט 5) את העונה הסדירה ביורוליג כשתתארח באיסטנבול אצל פנרבחצ'ה. הצהובים קיימו היום את האימון המסכם בהדר יוסף, ואחריו יצאו לשדה התעופה בדרך לאיסטנבול. מהאימון נעדר אלכס טיוס בשל כאבי בטן, אולם הוא יטוס עם הקבוצה לטורקיה.

הצהובים לא תלויים בעצמם בניסיון להגיע לפלייאוף היורוליג, ויודעים שמשחקי הערב בהם יהיו מעורבות ארבע מיריבותיה על הכרטיס לשלב הבא - באסקוניה, מילאנו, ז'לגיריס קובנה ופנאתינייקוס, יקבעו האם המשחק באולקר ספורטס אנד איוונט הול יהיה משמעותי או לא. בכל מקרה, כדי לשמור על סיכוי לעלות לשלב הבא, בהתאם לתוצאות ואם לא יודחו כבר הלילה, הצהובים יצטרכו לנצח את פנרבחצ'ה בחוץ, דבר שהם עשו בארבעה מתשעה משחקי חוץ.

מי שחבר אמש לקבוצה הוא דיאנדרה קיין, שלא היה חלק מהסגל בשבועיים האחרונים אחרי שסעד את אמו החולה. קיין התאמן עם הקבוצה וצפוי להיות חלק משמעותי מהרוטציה של יאניס ספרופולוס מחר.

עוד בנושא

סקוטי ווילבקין: "ספרופולוס הזריק חיים בקבוצה, הוא שינה הכל"
דיאנדרה קיין חבר למכבי תל אביב באיסטנבול וישחק נגד פנרבחצ'ה
מחזור הנעילה ביורוליג ייפתח: מכבי תל אביב תודח עוד לפני שתשחק?
למכבי תל אביב 12.5 אחוז להגיע להצלבה, ואיך תסיים במקום השביעי?

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
סיכוי אחרון. ספרופולוס/דני מרון

"אנחנו מרוכזים במשחק שלנו", אמר יאניס ספרופולוס לקראת ההמראה. "כן, נסתכל על תוצאות אחרות, אבל אם לא נשחק טוב אין לנו שום סיכוי. הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו נשחק טוב. אנחנו מודעים לכך שיש מולנו יריבה טובה שמובילה את הטבלה ולא הפסידה העונה בבית, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, יש לנו תוכנית משחק, וככל שניישם אותה זה יעזור לנו. בשלב הזה של העונה הדבר הכי חשוב זה להיות מפוקסים מבחינה מנטלית".

"אם לא הייתי מאמין שזה אפשרי, לא הייתי כאן. אני מאוד מרוצה מהאימונים שלנו ביומיים האחרונים, ונראה מה קרה. פנר קבוצה רצינית עם מאמן רציני וארגון רציני, והם לא יבואו סתם כדי להעביר משחק, אלא יבואו לנצח".

על דיאנדרה קיין: "הוא רק הגיע, הוא הצטרף לקבוצה רק היום. נשלב אותו לאט לאט".

קיין עצמו הוסיף: "המשפחה שלי קודמת לכדורסל, אני מעריך את מכבי שאיפשרה לי להיות בבית ולשהות במחיצת אימי. אני תמיד רוצה לשחק, לא משנה באילו נסיבות. בכל פעם שמישהו במשפחה שלך חולה, זה קשה. במיוחד כשמדובר באמא שלי, שתמיד ייעצה לי בהכל. בכל מקרה היא במגמת שיפור, ואני כאן כדי לעזור לקבוצה. לא ממש צפיתי במשחקים שלנו בשבועיים האלה, בעיקר התרכזתי בלהיות עם אמא שלי, אבל התעדכנתי בתוצאות".

פנרבחצ'ה מגיעה מחר למשחק כשהמקום הראשון במפעל כבר בידיה. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ניצחה את כל 14 משחקי הבית שלה עד כה העונה, ומעניין יהיה לראות האם המאמן הסרבי האגדי יבחר להעניק מנוחה לחלק משחקניו כפי שעשה בניצחון על מילאנו בחוץ בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully