וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "ספרופולוס הזריק חיים בקבוצה, הוא שינה הכל"

הרכז שיבח את המאמן לפני פנרבחצ'ה (ו', 20:45, ספורט 5): "עברנו מתיחת פנים. איתו אנחנו משחקים יחד, הוא יצר כימיה בין השחקנים"

ONE

עונת היורוליג של מכבי תל אביב עלולה להסתיים מחר (שישי) בסבירות גבוהה למדי, אחרי שיינעל המחזור ה-30 והאחרון של העונה הרגילה. על פי אתר היורוליג לצהובים יש הסתברות של 12.5% להתברג בפלייאוף, אולם התנאי הראשון הוא ניצחון חוץ על המוליכה פנרבחצ'ה בחוץ. אם תנצח, היא תזדקק גם לתוצאות הרצויות גם במגרשים האחרים.

כך או כך, במכבי תל אביב כבר מסכמים את העונה הרגילה, שהייתה מלאת תהפוכות. אמש (רביעי) פורסם באתר היורוליג ראיון עם סקוטי ווילבקין, בו חילק את העונה של הקבוצה לשניים: לפני הגעת יאניס ספרופולוס ואחריה.

"עברנו מתיחת פנים מאז שהוא הגיע", אמר הרכז. "הוא שינה את סגנון המשחק שלנו, שינה את המנטליות שלנו. הוא הזריק חיים חדשים בקבוצה, וזה עזר לנו להתאושש מפתיחת העונה הרעה. מצאנו את הקצב שלנו בחזרה, ובעקבות זאת גם הגישה שלנו השתנתה. עכשיו אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה, אנחנו משחקים יחד, יש כימיה בינינו. הכל שונה, בעיקרון. אנחנו טובים יותר בכל אספקט".

עוד בנושא

דיאנדרה קיין חבר למכבי תל אביב באיסטנבול וישחק נגד פנרבחצ'ה
מחזור הנעילה ביורוליג ייפתח: מכבי תל אביב תודח עוד לפני שתשחק?
למכבי תל אביב 12.5 אחוז להגיע להצלבה, ואיך תסיים במקום השביעי?

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם סקוטי ווילבקין. דני מרון
שופע מחמאות. ווילבקין עם ספרופולוס/דני מרון

בנוסף התייחס ווילבקין למחזור היורוליג הקרוב, אמר ששחקני מכבי תל אביב מתכוונים לצפות יחדיו במשחקי הערב שיקבעו אם יהיה להם על מה לשחק מחר, וניתח את היריבה פנרבחצ'ה, אותה פגש בעבר לא אחת כשחקן דרושאפקה.

"אני לא חושב שהם טובים כמו שהיו לפני שנתיים, כשזכו ביורוליג. זו הייתה קבוצה מיוחדת מאוד, עם אפיי יודו ובוגדן בוגדנוביץ'. אבל הם עדיין קבוצה מצוינת עם תקציב גבוהה ובסיס של שחקנים שרץ הרבה שנים יחד".

על מצבה של מכבי תל אביב ערב המחזור אמר ווילבקין: "ברור שזה לא אידאלי. היינו יכולים להיות כבר עכשיו עם מקום מובטח בפלייאוף, אם לא פתיחת העונה הרעה שלנו. הסיכויים שלנו די נמוכים, זה ברור, אבל עדיין יש סיכוי קטן. וכל עוד הוא קיים, נעשה הכל כדי לעלות לפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully