וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכבי תל אביב 12.5 אחוז להגיע להצלבה, ואיך תסיים במקום השביעי?

באתר היורוליג פירטו כל אחד מ-64 התרחישים למחזור הסיום המסובך, הצהובים משתחלים לטופ 8 בשמונה מתוכם. ההסברים המלאים, טבלת הסיכויים ו-43 שוברי השוויון שלא מבשרים טובות: בפנים

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל חולון על מכבי תל אביב

מחזור הסיום של העונה הרגילה ביורוליג ייצא לדרך ביום חמישי ויגיע לסיומו בשישי, כשבמוקד שש קבוצות שנאבקות על שלושה מקומות בהצלבה. אם זה לא מספיק מסובך, הרי שלכולן 14 או 15 ניצחונות ואף אחת מהן לא פוגשת את השנייה בקרב ישיר, מה שמביא איתו לא פחות מ-64 תרחישים אפשריים במחזור הסיום, כולל 43 שוברי שוויון אפשריים.

משחקי המחזור:

צסק"א מוסקבה - באסקוניה (חמישי, 20:00)
אנאדולו אפס - מילאנו (חמישי, 20:30)
פנאתינייקוס - בודצ'נוסט (חמישי, 21:00)
ריאל מדריד - ז'לגיריס קובנה (חמישי, 22:00)

פנרבחצ'ה - מכבי תל אביב (שישי, 20:45)
באיירן מינכן - גראן קנאריה (שישי, 21:00)
אולימפיאקוס - דרושאפקה (שישי, 21:30)
ברצלונה - חימקי מוסקבה (שישי, 22:00)

יאניס ספרופולוס מכבי תל אביב. דני מרון
נקווה שיש לו מחשבון. ספרופולוס/דני מרון

מבחינת מכבי תל אביב הסיפור, לכאורה, יחסית פשוט - היא תעפיל להצלבה באחד משלושת התרחישים הבאים:

1. ניצחון על פנרבחצ'ה, ובמקביל הפסדים של מילאנו (לאנאדולו אפס), אולימפיאקוס (לדרושאפקה) וז'לגיריס (לריאל מדריד).

2. ניצחון על פנרבחצ'ה, ובמקביל ניצחון של באסקוניה (על צסק"א מוסקבה) והפסדים של פנאתינייקוס (לבודצ'נוסט) וז'לגיריס (לריאל מדריד).

3. ניצחון על פנרבחצ'ה, ובמקביל ניצחון של באסקוניה (על צסק"א מוסקבה) והפסדים של פנאתינייקוס (לבודצ'נוסט), אולימפיאקוס (לדרושאפקה) ומילאנו (לאנאדולו אפס).

במקרה של שובר שוויון, למכבי תל אביב יש יתרון על באסקוניה, מילאנו, אולימפיאקוס וז'לגיריס בקרב ישיר, אולם במקרה סביר יותר, של שובר שוויון משולש, לצהובים אין יתרון על אף קבוצה. גם בשובר שוויון שיערב ארבע, חמש או אפילו את שש הקבוצות לצהובים אין יתרון על אף יריבה.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
מסובך בשלל מובנים. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מה זה אומר? כפי שכבר ידענו, שהסיכוי של הצהובים להשתחל לטופ 8 נמוך. כמה נמוך? על פי אתר היורוליג, 12.5 אחוז להעפיל - הכי נמוך מבין שש הקבוצות שנאבקות אחת בשנייה. באסקוניה הפייבוריטית הברורה להבטיח את מקומה בהצלבה, עם 93.3 אחוז, אחרי פנאתינייקוס עם 76.5 אחוז, ז'לגיריס עם 46.8 אחוז, מילאנו עם 45.3 אחוז ואולימפיאקוס עם 25 אחוז.

מתוך 64 התרחישים, רק בשמונה הצהובים עולים לשלב הפלייאוף - בחמישה מתוכם זה קורה בצוותא עם באסקוניה ופנאתינייקוס, ובנוספים בצוותא עם באסקוניה ומילאנו, באסקוניה וז'לגיריס ובאסקוניה ואולימפיאקוס. בשבעה מתוכם תסיים מכבי תל אביב במקום השמיני, ותפגוש את פנרבחצ'ה בסדרת רבע הגמר. רק תרחיש אחד יסדר לה את המקום השביעי ומפגש עם צסק"א מוסקבה - ניצחון על פנר, כמובן, בצוותא ניצחונות של באסקוניה (על צסק"א), אנאדולו אפס (על מילאנו), בודצ'נוסט (על פנאתינייקוס), ריאל מדריד (על ז'לגיריס) ודרושאפקה (על פנאתינייקוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully