וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסלאמופוב? קונור מקגרגור צייץ מסר גזעני נגד חביב נורמגומדוב, ומחק

נורמגומדוב אמר על הודעת הפרישה של האירי ש"הוא כמו אשה שמאיימת על בעלה 'אעזוב אותך' ותמיד חוזרת", קונור הגיב בציוץ לועג, ומחק אותו אחרי ביקורות

עריכת וידאו: מתן חדד

הקרב בין שני לוחמי ה-MMA נמשך, ושוב נהיה מכוער. חביב נורמגומדוב לא מתרשם מהודעת הפרישה של קונור מקגרור ומשוכנע שהוא לא באמת סיים את קריירה ה-MMA שלו. האירי שנכנע לנורמגומדוב באוקטובר האחרון בקרב מדובר שנכנס לדפי ההיסטוריה, הודיע על פרישה בשבוע שעבר.

"אני לא חושב שהוא סיים", אמר הלוחם הדגסטני בריאיון ברוסיה, "הוא לא הגיע לסיכום עם הנהלת ה-UFC והודיע על פרישה כדי שהם ירגישו שהם הולכים להפסיד הרבה כסף. קונור מתנהג כמו אשה קנאית שכל הזמן אומרת לבעלה 'אני אעזוב אותך', אבל תמיד חוזרת".

עוד בנושא:

קונור מקגרגור הודיע על פרישה, דיווח שהוא נחקר בחשד לאונס
קונור מקגרגור שוב נעצר, אחרי שגנב את הטלפון למעריץ
חביב נורמגומדוב ממשיך להסתכסך, והפעם: הראפר פיפטי סנט

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. רויטרס
הקרב נמשך גם מחוץ לזירה. חביב וקונור באוקטובר/רויטרס

מקגרגור כבר הודיע על פרישה באפריל 2016, אבל יומיים לאחר מכן חזר בו בעקבות הסכם חדש עם ארגון ה-UFC. חביב הוסיף אתמול: "מחר הוא יגיד שהוא חוזר וכולם בתקשורת יחגגו על זה. הוא אחד מאלה שכל הזמן משנים את דעתם".

נורמגומדוב גם הודיע שהוא מתכוון לחזור לזירה בנובמבר, כחודשיים אחרי שתסתיים ההשעייה שלו בעקבות המהומה בקרב באוקטובר (ההשעייה של מקגרגור מסתיימת בסוף השבוע). הדגסטני הסביר שהוא לא יחזור עד שההשעיות של שניים מחבריו (אבובקאר נורמגומדוב וזובאירה טוחגוב) יסתיימו: "הם ספגו עונשים בגללי".

הסערה נמשכה כמה שעות אחרי המתקפה של חביב, כאשר מקגרגור הגיב בזעם על הטענות של יריבו, וצייץ מסר על אשתו של חביב. מקגרגור העלה תמונה של אשתו מכוסת ראש, וכתב: "אשתך היא מגבת". כזכור, מקגרגור הואשם בעבר באיסלאמופוביה ובגזענות, כשכינה את חביב המוסלמי כ"עכברוש טרוריסט". אחרי הפוסט שהעלה מקגרגור הוא קיבל לא מעט איומים ואלפי תגובות נזעמות, ולא רק ממוסלמים ברחבי העולם, אלא גם ממעריצים אירים, שטענו שהוא מזלזל בדת ושהוא מפגין גזענות, ובתגובה החליט קונור למחוק את הציוץ. במקום זה הוא פשוט כתב לחביב: "אל תפחד מקרב חוזר יא עכברוש. אתה תעשה מה שאומרים לך, כמו תמיד". אבל כמו בטוויטר, הציוץ כבר צולם ותועד, וזכה גם לאחר מכן לאלפי שיתופים ופרסומים.

עוד באותו נושא

רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד וזלאטן: קונור מקגרגור מדבר על כדורגל

לכתבה המלאה

הציוץ שנמחק

הציוץ של קונור מקגרגור נגד חביב שנמחק. צילום מסך
הציוץ של קונור מקגרגור נגד חביב שנמחק/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully