וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב נורמגומדוב ממשיך להסתכסך, והפעם: הראפר פיפטי סנט

אלוף העולם במשקל קל לא מפסיק לייצר כותרות: הראפר האמריקאי רצה להעבירו לסבב ה"בלאטור" המקביל ל-UFC, אך סוכנו של חביב זילזל בהצעה הכספית וקרב השתלחויות החל ברשת החברתית

עריכת וידאו: מתן חדד

עלילות חביב נורמגומדוב ממשיכות להסתבך. לוחם ה-UFC הדגסטאני לא יורד מהכותרות, והפעם בסיפור חדש עם לא אחר מאשר הראפר פיפטי סנט. הראפר הציע לחביב שני מיליון דולר כדי שיצטרף לסבב ה"בלאטור", ארגון מקביל ל-UFC, שם יילחם עבורו. פיפטי סנט הביע תמיכה פומבית בנורמגומדוב לפני הקרב מול קונור מקגרגור ורצה לשתף עימו פעולה, אך כעת היחסים בין השניים מידרדרים.

פוסט באינסטגרם דיווח על כך שחביב דחה את הצעתו של הראפר האמריקאי בעצת סוכנו עלי עבדלעזיז, שנקב בסכום מטורף של כ-50 מיליון דולר על מנת שלקוחו יעזוב את ה-UFC. פיפטי סנט התרגז, ובתגובה עוקצנית לאותו פוסט - אותה מחק כמה רגעים לאחר שעלתה - כתב: "לעזאזל, זו חליפה מכוערת", ו-"עוד מקרה של ייצוג גרוע, הטיפש הזה בחליפה זולה מדבר על כסף גדול", הוא קינח.

עוד בנושא
מייווות'ר משיב להצעה של חביב: "הוציאו את פנקס הצ'קים"
מקגרגור וחביב הושעו, הדגסטאני קיבל הצעה מה-WWE
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

50 סנט. AP
50 סנט/AP

נורמגומדוב, כבר הראה נאמנות לחבריו לפמליה, כאשר התנה את המשך פעילותו ב-UFC בכך שחברו זובאיירה טוקוגוב לא יושעה בעקבות האלימות שהפעיל כלפי מקגרגור בסיום הקרב האלמותי ביניהם. גם הפעם חביב לא נשאר חייב וכתב ל-50 סנט: "לעולם אל תדבר דברים רעים על אח שלי", והוסיף סמל של אגרוף.

כזכור, חביב איתגר את פלוייד מיוות'ר לקרב אגרוף, כשהמתאגרף האמריקאי כמובן מיד עט על ההצעה. כמו כן, מקגרגור, כף חשף דיינה וייט נשיא ה-UFC, כבר ביקש קרב חוזר מול חביב. בקיצור, צפו לעוד הרבה דרמות והפתעות בסיפור הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully