וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרגור וחביב הושעו, הדאגסטני קיבל הצעה להצטרף ל-WWE

ועדת הספורטאים של מדינת נבאדה השעתה את השניים ל-10 ימים, ולאחר מכן תדון מחדש בעונשם. המנצח בקרב עוד לא קיבל את הכסף עבורו, אך זוכה בינתיים להתעניינות מעולם ההיאבקות

רויטרס

ההדים סביב קרב ה-UFC המתוח בין קונור מקגרגור לחביב נורמגומדוב נמשכים. אמש (חמישי) התברר כי השניים, שהתפרעו בסיום הקרב בו ניצח חביב, הושעו על ידי ועדת הספורטאים של נבאדה לתקופה קצרה של עשרה ימים, שאחריה יוחלט אם עונש ההשעיה שלהם יוארך. על פי כל ההערכות השניים צפויים לספוג עונש השעיה ממושך, אבל השאלה היא לכמה זמן, והאם העונש של שניהם יהיה זהה.

יו"ר ועדת הספורטאים של נבאדה בוב בנט טען אתמול ש"שניהם צפויים לספוג עונשים כבדים", אולם ההחלטה של עונשם תבוצע באמצעות הצבעה שתיקח בחשבון את פרטי החקירה שמסתיימת בימים אלה. חביב צפוי לספוג עונש כבד יותר, מכיוון שחלקו במהומה היה גדול יותר (כזכור, עם סיום הקרב הוא זינק מהכלוב ותקף את הפמליה של מקגרגור, אחרי שלטענתו כינו אותו "עכברוש מוסלמי"). יחד עם זאת, ידיו של מקגרגור רחוקות מלהיות נקיות וגם הוא אמור להיות מושעה לתקופה ארוכה, בעיקר בגלל סרטונים שפורסמו בימים שלאחר הקרב, בהם הוא נראה מתעמת פיזית עם כמה ממקורביו של חביב.

כך או כך, מקגרגור כבר החל לרצות עונש השעיה שיהיה תקף לחודש הקרוב מסיבות רפואיות. בניגוד לחביב שהעברת התשלום על השתתפותו בקרב (שני מיליון דולר) הוקפאה, האירי כבר שלשל שלושה מיליון דולר לכיסו, אולם סיכוי גבוה שבנוסף להשעיה, הוא ייקנס בסכום משמעותי.

עוד בנושא

נורמגומדוב מאיים לפרוש: "מקווה שהכסף שלי לא ייתקע לכם בגרון"
המאמן של מקגרגור מודה בטעות טקטית, וטוען: "ההתנפלות של חביב? לא ביג דיל"

עוד סרטון חדש מהמהומה בזירה

בינתיים, נורמגומדוב צייץ הבוקר וסיפר על הצעה מפתיעה שהגיעה אליו: להצטרף ל-WWE. עתידו המקצועי של חביב ב-UFC כאמור, נמצא כרגע בספק, והדאגסטני שמושך תשומת לב רבה בכל העולם, מחוזר גם בענף ההיאבקות. נשמע הזוי אמנם, אבל עם הבחור הזה כפי שכבר נוכחנו לגלות - אי אפשר לדעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully