וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורמגמדוב מאיים לפרוש: "מקווה שהכסף שלי לא ייתקע לכם בגרון"

אלוף העולם זועם על כך שהנהלת ה-UFC מעכבת את הכסף שמגיע לו ובעיקר על כך שזובאיירה טוקוגוב איש הצוות שלו שתקף את מקגרגור והושעה: "אם לא תחזירו אותו, תאבדו גם אותי. אלך עד הסוף"

עריכת וידאו: מתן חדד

חביב נורמגמדוב היה על גג העולם אחרי הניצחון המוחץ שלו על קונור מקגרגור אך מה שקרה מיד לאחר מכך הפך אותו לאיש מושמץ מאוד בעקבות ההתפרעות שלו ושל אנשי הצוות שלו מיד לאחר הניצחון. נורמגמדוב, שזכה בתואר אלוף ה-UFC במשקל קל, פרסם היום פוסט זועם באינסטגרם שבו הוא איים לפרוש במידה שזובאיירה טוקוגוב ימשיך להיות מושעה בעקבות המעורבות שלו בתגרה שפרצה אחרי הקרב עם מקגרגור.

כזכור, טוקוגוב היה אחד מאנשיו של נורמגמדוב שנכנסו לזירה והיכו את מקגרגור מאחור מיד לאחר שהאחרון הבטיח את הניצחון שלו, וזה היה הניצוץ שהצית את האש וגרם למהומה ותגרה המונית באוקטאגון. מקגרגור עצמו החליט לא להגיש תלונה נגד טוקוגוב, אבל דיינה וייט נשיא ה-UFC כבר הודיע שאלו שנכנסו לזירה בלי אישור ותקפו את האירי ייענשו בחומרה ו"לעולם לא יילחמו פה יותר".

עוד בנושא:

המאמן של קונור מקגרגור מודה בטעות טקטית, וטוען: "ההתנפלות של חביב? לא ביג דיל"
חביב נורמגומדוב התקבל כגיבור והקניט את קונור מקרגור, מה האירי לחש לו בזירה?
נשיא ה-UFC: "קונור התקשר אליי ואמר שהוא רוצה קרב חוזר"
יריות באוויר וחסימת כבישים: דכך אגסטן חגגה את הניצחון של חביב
חביב נורמגומדוב עורר סערה בסיום הניצחון על קונור מקגרגור

חביב נורמגומדוב. רויטרס
עצבני, עצבני מאוד. נורמגמדוב/רויטרס

בפוסט הנוקב של נורמגמדוב הוא בעיקר התלונן על חוסר אחידות ואמר: "למה אף אחד מאנשיו של מקגרגור שתקפו את האוטובוס שלנו ופצעו כמה אנשים לא מפוטר? הם היו יכולים להרוג מישהו, למה אף אחד לא אמר שום דבר על כך? אם אתם חושבים שאעבור על כך בשתיקה אתם טועים. אתם רוצים לזרוק את טוקוגוב כי הוא היכה את קונור, אבל אל תשכחו שקונור היה זה שהיכה אח נוסף שלי קודם, תבדקו את הוידאו".

"אם אתם מפטרים אותו, רק תדעו שאתם עלולים לאבד גם אותי. אנחנו ברוסיה אף פעם לא מוותרים על אחים שלנו ואני אלך עד הסוף בשביל אחי. אם אתם עדיין חושבים לפטר אותו, אל תשכחו לשלוח לי את החוזה הקרוע, אחרת אני אקרע אותו בעצמי. ועוד דבר, אתם יכולים להמשיך לעכב את הכסף שלי, אני מקווה שהוא לא ייתקע לכם בגרון. אנחנו שמרנו על הכבוד שלנו וזה הדבר הכי חשוב. אנחנו מתכוונים ללכת עד הסוף עם זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully