וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן של קונור מקגרגור מודה בטעות טקטית, וטוען: "ההתנפלות של חביב? לא ביג דיל"

ג'ון קבאנה מודה בשגיאה מרכזית בהכנה לקרב מול נורמגומדוב, גם אביו של חביב מודה: "סולח לקונור, ממשיכים הלאה". מקגרגור הושעה לחודש מסיבות רפואיות, נורמגומדוב לדיינה וייט: "יש לך מזל שנתת לי את החגורה, או שהייתי מרסק לך את האוטו". וגם: סרטונים חדשים מהאירוע

עריכת וידאו: מתן חדד

קונור מקרגור עדיין מנסה להתאושש מההפסד הכואב תרתי משמע לחביב נורמגמדוב ביום ראשון בלאס וגאס וכבר דרש קרב חוזר, אך מסתבר שהוא לא יחזור לזירה, לפחות לא בחודש הקרוב. זאת לאחר שוועדת הספורט של מדינת נבאדה החליטה להשעות ל-30 יום את כוכב ה-UFC מ"סיבות רפואיות" וזה לא יוכל לחזור לזירה לפחות עד ה-6 בנובמבר. יש לציין שהשעיה כזו אינה דבר חריג ב-UFC ובסך הכל 13 לוחמים בלאס וגאס הושעו מאותן סיבות רפואיות.

כזכור, זירת הקרב בין מקרגור לנורמגומדוב הפכה לזירת התגוששות בין הנצים של שני הלוחמים, כאשר שלושה מאנשי הצוות של הלוחם הרוסי נעצרו ושוחררו מאוחר יותר אחרי שהכו את מקגרגור שסירב להגיש תלונה נגדם. בגלל זה העונש הנוכחי של קונור הוא רק העונש הקל, כשהוא צפוי לספוג השעיה ארוכה בהרבה מהוועדה בעקבות חלקו במהומה האלימה בסיום הקרב. כמו כן, יש לציין שוועדת הספורט של נבאדה והנהלת ה-UFC יעניקו לשני הלוחמים עונשים שונים. ככל הנראה הם יושעו למספר חודשים, בשורה שאינה דרמטית עבורם.

עוד בנושא:

חביב נורמגומדוב התקבל כגיבור והקניט את קונור מקרגור, מה האירי לחש לו בזירה?
נשיא ה-UFC: "קונור התקשר אליי ואמר שהוא רוצה קרב חוזר"
יריות באוויר וחסימת כבישים: דכך אגסטן חגגה את הניצחון של חביב
חביב נורמגומדוב עורר סערה בסיום הניצחון על קונור מקגרגור

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. AP
חודש בחוץ. מקגרגור/AP

אביו של חביב נורמגמדוב, כזכור, הבהיר שהוא יעניש את הבן שלו בצורה הרבה יותר חמורה מהעונש שיקבל מה-UFC. "הסנקציות שלי יהיו חזקות בהרבה", כתב בחשבון האינסטגרם שלו. אתמול הוא כבר נשמע מפויס יותר. "אני סולח לקונור מקרגור, הכל שייך לעבר", כתב, "חשוב לנתח את כל הדברים שקרו, ושכולם ילמדו את הלקח. אחרי ששוחחתי עם כמה אנשים ותיקים וחכמים, הוחלט שנמשיך הלאה, לגבהים חדשים". לפני כחודש, לפני הקרב, קונור בחר להעליב את אבא של חביב, כשבין השאר צייץ תמונה שלו וכתב "אני רואה אותך, פחדן שמסתתר מאחורי כבוד מזויף, כמו הבן שלך, הפחדן".

גם המאמן של מקגרגור לא שומר טינה, ורוצה להמשיך הלאה. "ברור שיש אכזבה עצומה", אמר, "עדיין נהניתי מזה, אני חושב שהיה קרב גדול, אני מצפה לראות אותו שוב ושוב, מכל הקרבות של קונור אני לומד הרבה לקחים ושיעורים שאני יכול להעביר לדור הבא". לדבריו, רגע מתפתח היה "המהלומה שהנחית על קונור בסיבוב השני עם ידו הימנית, זו הייתה מכה מדהימה ומפתיעה".

לדבריו, הטעות הייתה בגישה המתגוננת. "אם יש משהו אחד שהייתי משנה, זה את הגישה שלו במחנה האימונים, שלטעמי הייתה הגנתית מדי", אמר, "קונור צעק דקות אחרי הקרב שהוא רוצה קרב חוזר. אני חושב שהסיבוב השלישי הרבה דברים מבטיחים עבורו, אבל הייתי רוצה שישנה מעט את הגישה, שיהיה בגישה יותר התקפית. אני חושב שמבחינה הגנתית הוא היה די טוב".

עוד טען כי לדעתו, חביב לא אמור להיענש בחומרה. "אני מקווה שיהיו רחמנים איתו", אמר, ולא רק כדי שנוכל לקבל קרב חוזר. אני פשוט אוהב לראות אותו מתאבק. אני יכול להבין את התגובה שלו. אני יכול להבין את התגובה של המחנה שלו. זה לא סוף העולם".

חביב נורמגמדוב זינק מהזירה על דילון דניס, עוד מאמן של מקגרגור, וקבאנה מכחיש שהוא צעקב לעבר חביב "יא עכברוש מוסלמי". לדברי קבאנה, "עמדתי לידו, הוא לא אמר לו כלום, רק הפנה אליו אצבע. אולי היה משהו ביניהם בבילד אפ לקראת הקרב. אבל כמו שאמרתי, זה לא היה ביג דיל מה שחביב עשה, פשוט לא".

עוד באותו נושא

נשיא ה-UFC: "קונור מקגרגור צלצל אלי ואמר שהוא רוצה קרב חוזר"

לכתבה המלאה

בינתיים חביב עצמו ממשיך ליהנות מהתהילה, ואחרי שחשבון האינסטגרם שלו עלה מ-6.8 מיליון עוקבים ל-11.2 מיליון - הוא ממשיך להעלות תמונות. הפעם הוא צולם ליד הרכב של דיינה וייט, נשיא ה-UFC, ובו כתב "דיינה וייט יש לך מזל שנתת לי את החגורה, או שהייתי מרסק לך את האוטו, אני יודע איפה מקום החנייה שלך". כידוע, חביב לא קיבל את חגורת האליפות בזירה אחרי הקרב, כי וייט הסביר ש"אנשים היו מאבדים את הראש וזורקים עליו דברים". נורמגומדוב טרם קיבל את הפרס הכספי שהובטח לו, בעוד דיינה וייט הבהיר שגם אם הדגסטאני ייענש או ייקנס או יושעה - "הוא עדיין ישמור בוודאות על תוארו כאלוף העולם".

וגם: צפו ברגע שבו קונור מותקף

חביב משתולל: "אירים, איפה אתם?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully