וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ה-UFC: "קונור מקגרגור צלצל אלי ואמר שהוא רוצה קרב חוזר"

דיינה ווייט סיפר שבעקבות הבלגן שהתרחש בסיום קרב המאה, האירי מעוניין לשוב לזירה, ועדת הספורט בנבאדה תכריע. סוכנו של חביב נורמגומדוב: "עכשיו כולם מבינים מי פה החובבן"

צילום מסך

האם יהיה קרב חוזר בין קונור מקגרגור וחביב נורמגומדוב? האירי צייץ היום (שני) את הדברים הבאים: "הפסדנו במשחק אבל ניצחנו בקרב. המלחמה נמשכת". היא נמשכת, בין היתר, משום שוועדת הספורט של נבאדה, שבה התרחש הקרב, עדיין לא העניקה את הפרס הכספי לנורמגומדוב (2.5 מיליון דולר), כשהחקירה עדיין מתנהלת בשל הבלגן שהתרחש בסיום. "המצב רע", אמר נשיא ה-UFC דיינה ווייט, "הולכת להיות חקירה, הולכים להיות קנסות כבדים מאוד, והחבר'ה האלה בצרות. צריך לראות מה עושים. אף אחד מעולם לא עשה דבר כזה. אף אחד לא אמור להתנהג ככה".

עם או בלי קשר, הנשיא בהחלט מסוגל לדמיין אפשרות של קרב חוזר: "נורמגומדוב יצטרך לעמוד בפני הוועדה ונראה מה יקרה איתו ועם כל הבלגן הזה, אבל קונור כבר צלצל אלי וביקש קרב חוזר. נראה מה יקרה. אין ספק שחביב צריך לכעוס, אבל הרגע ניצחת את הכוכב הכי גדול בענף בזמן שכל העולם ראה, ופגעת אך ורק בעצמך. כעת יצטרך לעמוד בפני הוועדה בנבאדה".

עוד בנושא
עדיין בלתי מנוצח: חביב נורמגומדוב ניצח את קונור מקגרגור בקרב המאה של ה-UFC
בעקבות המהומה בסיום הקרב: קטטות ומעצרים
חביב תקף במסע"ת, מקגרגור: "מחכה לקרב חוזר"
יריות באוויר וחסימת כבישים: דאגסטן חוגגת את הניצחון של חביב
נשיא צ'צ'ניה: "קונור הובס והתחנן לרחמים"

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. AP
זה לא ייגמר לעולם. לעולם. קונור מול חביב/AP

נורמגומדוב, יש לציין, עשוי להיענש בחומרה על ההשתוללות שלו. הלוחם מדגסטאן גבר על האירי במסגרת קרב המאה של ה-UFC, אבל הוא כעת גם מחכה לעונש שלו: הוא עשוי לספוג עונש השעיה, קנס כספי כבד, ואף עלול לאבד את חגורת האליפות שלו.

כזכור, מיד עם סיום הקרב, אחרי שנורמגומדוב הכניע את מקגרגור בחניקה, הוא ניסה להתנפל על האירי, והוחזק על ידי השופט. אחר כך השליך את מגן השיניים שלו בזעם לעבר היציע, ומיד זינק מחוץ לזירה, אל תוך הקהל, עם רגליים בועטות, לעבר דילון דניס, מתאבק ומאמן הג'יו ג'יטסו של קונור. התפתחה מהומה גדולה, שבמהלכה מקגרגור ניסה גם הוא לתקוף חבר צוות של נורמגומדוב, ומיד הותקף באגרופים ומהלומות.

אביו של חביב נורמגומדוב, שגם אותו מקגרגור הקניט לפני הקרב הגדול, אמר אחרי ההתנהגות של בנו: "אהיה מאוד נוקשה איתו על זה. הזהרתי אותו לפני. מבחינתי, משמעת מגיעה לפני הכל. אתה עושה מה שאתה רוצה בתוך הזירה, אבל מחוצה לה זה הגבול, מקום בו יש אזרחים, ילדים, נשים וזרים. מחוץ לזירה צריכה להיות מציאות שלווה". מנגד, בן דוד של נורמגומדוב התרברב כיצד הכה את מקגרגור בזירה, ומנגד חשף איך "האירי המלוכלך", כדבריו, הכה אותו והשאיר לו סימנים על הפנים.

יש לציין שעוד לפני הקרב, שני המתאבקים "הבטיחו" שהסכסוך ביניהם לא יסתיים אחרי הקרב, תהא התוצאה אשר תהא, לאור העימותים האלימים ביניהם. "מבחינתי, זה אישי", אמר נורמגומדוב, בעוד קונור הצהיר: "זה עמוק הרבה יותר מקרב אחד. לעזאזל עם שלום. לעולם לא יהיה פה שלום. אני תמיד אומר - תכוון לשלום, ואם זה לא עובד, תכוון לו בין העיניים. זה לעולם לא ייגמר. לעולם, לעולם, לעולם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. AP
"אלה הם עסקי ההיאבקות, והחרא הזה קורה". מקגרגור/AP

כמו כן התברר ששניים מהאנשים שתקפו את מקגרגור בזירה הם מתאבקי UFC - זוביירה טוחוגוב ואיסלם מכאצ'וויל - ועל פי ווייט, שניהם לעולם לא יתחרו יותר ב-UFC. "השניים שקפצו עליו לעולם לא יילחמו פה", אמר, "עבדתי קשה כדי לקדם את הענף הזה, לא על דברים כאלה ה-MMA בנוי".

חביב נורמגומדוב העלה אתמול תמונה לאינסטגרם על הפמליה שלו, כולל אחד שהכה את מקגרגור, עם כיתוב "אני אוהב את החבר'ה האלה, אחים". זוביירה טוחוגוב, החבר של נורמגומדוב, התרברב באינסטגרם ורמז שתכנן מראש להכות את האירי ולנקום בו: "הכיתי אותו, בדיוק כמו שהבטחתי. הבטחתי לגרום לו לשלם על המילים שלו, ועשיתי את זה".

זוביירה טוחוגוב, חבר של חביב נורמגומדוב, שהכה את קונור מקגרגור. אתר רשמי
פנטז על זה. טוחוגוב/אתר רשמי

הסוכן של חביב נורמגומדוב שבר את השתיקה. "אני רוצה לברך את האיש שלי, חביב נורמגומדוב, האלוף הבלתי מעורער, הבלתי מנוצח", אמר עלי אבדלעזיז, "מלכתחילה לא היו שני מלכים, רק מלך אחד. לא ככה רצינו לחגוג את התצוגה הדומיננטית הזאת, אבל כשאתה מדבר למישהו על המדינה שלו, הדת שלו, המשפחה שלו ובאופן מכוון מנסה להרוג אותו - אלה הם עסקי ההיאבקות, והחרא הזה קורה.

"הקהל קיבל קרב מדהים, והצגה גדולה. אני רוצה להתנצל בפני ועדת הספורט של נבאדה, ולהודות למשטרת לאס וגאס על האבטחה, הם עשו עבודה מדהימה. עכשיו כולם מבינים מי פה החובבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully