וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריות באוויר וחסימת כבישים: דאגסטן חוגגת את הניצחון של חביב

אלפים יצאו לרחובות מחצ'קאלה, המשטרה מנעה אסון. היכל הספורט הראשי בעיר יקרא על שם לוחם ה-MMA. נשיא צ'צ'ניה: "חביב הכניס היגיון באויב בשחצן שלו. קונור הובס והתחנן לרחמים"

רויטרס

אלפי אנשים יצאו לרחובות מחצ'קאלה לחגוג הבוקר (ראשון) את הניצחון של חביב נורמגומדוב על קונור מקגרגור. לוחם ה-MMA שנולד וגדל בחבל דאגסטן כבר נחשב לגיבור עוד טרם הקרב, אבל כעת המעמד שלו הרקיע שחקים.

חלק מהחגיגות עברו את הגבול, בעיקר כשעל פי דיווחים, כמה צעירים הגיעו למרכז העיר חמושים ברובים אוטומטים והחלו לירות באוויר. המשטרה התערבה כדי למנוע אסון, אבל הניחה לחוגגים לחסום כבישים לכמה דקות. המשרד לחינוך גופני של ממשלת דאגסטן כבר הודיעה שהיא מתכננת לקרוא לאולם הספורט הראשי במחצ'קאלה על שמו של נורמגומדוב.

גם ברפובליקת צ'צ'ניה השכנה חגגו והנשיא המקומי, רמזאן קדירוב השנוי במחלוקת, כתב בהודעה רשמית: "מהשניות הראשונות חביב הכניס היגיון ביריב השחצן שלו. האויב הבין שחביב הוא אמן מבריק שיכול להפוך את הפרצוף שלו לתמונה בצבע אדום. והסיום היה יפהפה. קונור הובס והתחנן לרחמים".

ברוסיה עסקו כמובן גם במהומה שנותרה מיד אחרי הקרב. אמרגן הקרבות ולדימיר חריונוב אמר: "אני רוצה לברך את כל מי שתמך בנורמגומדוב, הטוב ניצח את הרשע. לרשע יש הרבה ראשים, למשל הנהלת ה-UFC וכל מי שהגדיר את קונור כגיבור. אני לא חושב שעימותים ועלבונות הם הדרך לקדם קרב. צריך לקדם אותו דרך גיבורים ומושאי הערצה. קונור היה צריך להיעצר על ידי המשטרה בניו יורק, אחרי שהוא תקף את האוטובוס של חביב. זו הייתה תחתית הבאר".

הלוחם דניס גולצוב הוסיף: "היה נראה שקונור לא ממש רוצה להיות בקרב הזה, לא הייתה לו אש בעיניים. חביב היה יכול לגמור את זה מוקדם יותר. המהומה בסיום? זה חלק מהמופע, באמריקה מתים על זה. כאן, ברוסיה, המנטליות שונה. שניהם צריכים לקבל קנסות על כל מה שקרה בחודשים האחרונים, אבל זה כלום לעומת מה שהם הרוויחו. כולם יצאו מרוצים, כל העולם מדבר עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully