וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור שוב נעצר, אחרי שגנב את הטלפון למעריץ שניסה לצלמו

האירי ממשיך להסתבך: מספר ימים אחרי שריצה את עבודות השירות שלו על הקטטה הקודמת, לוחם ה-UFC ניפץ ולקח את הטלפון לאדם במיאמי ומואשם במעורבות פלילית בגניבה

עריכת וידאו: מתן חדד

כוכב ה-UFC קונור מקגרגור ממשיך להסתבך. הלוחם האירי נעצר הלילה (בין שני לשלישי) בפלורידה אחרי שגנב את הטלפון לאדם שניסה לצלם אותו. על פי ההודעה של משטרת מיאמי ביץ', התקרית שבה היה מעורב האירי בן ה-30 הייתה בשעות אחר הצהריים שעון מיאמי, והוא מואשם במעורבות פלילית בגניבה.

מקגרגור יצא ממלון פונטיינבלו במיאמי ביץ' בשעה 17:00 אחר הצהריים, כאשר אדם בן 22 ניסה לצלם אותו. המשטרה טוענת כי מקגרגור נתן לו מכה בטלפון שהפילה את המכשיר, ואז דרך עליו מספר פעמים. עוד נטען כי לאחר מכן מקרגור הרים את הטלפון ולקח אותו. האדם הגיש תלונה.

מקרגור שוחרר בערבות של 12,500 דולר. עורך הדין שלו, סמואל רבין, טוען שמרשו "היה מעורב בעימות זניח שהיה מעורב בו מכשיר טלפון, שכתוצאה ממנו הוזעקה משטרה. מר מקגרגור מעריך את תגובת המשטרה ומשתף פעולה".

האירי, לשעבר אלוף ה-UFC במשקל נוצה ומשקל קל, הוא הכוכב הכי מפורסם של הענף. הוא חזר לזירה בשנה שעברה לקרב מתוקשר וסוער מול חביב נורמגומדוב, שהסתיים בתגרת ענק מחוץ לזירה, שבעקבותיה הוא הושעה לחצי שנה. לפני כן הוא גרף עשרות מיליוני דולרים אחרי קרב איגרוף מול פלויד מייוות'ר, קרב שלאחריו נפוצו שמועות רבות על שגרת החיים שלו. רק לפני מספר ימים הוא השלים את עבודות השירות שנגזרו עליו על ידי בית המשפט בארה"ב, בעקבות הקטטה שבה היה מעורב בשנה שעברה מחוץ לאולם, שבמהלכה השליך עגלה על הוואן שבו נסעו חביב והפמליה שלו.

קונור מקגרגור נעצר. צילום מסך
מתי תזכיר לנו שוב למה מלכתחילה הערצנו אותך? קונור עצור, שוב/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully