וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני יהודה: דסה ואמאדור אמורים לפתוח, עזוז ייעדר

האלופה יצאה למלון בירושלים יממה לפני חצי גמר הגביע (רביעי, 20:45, ספורט5), גולדהאר שוב יהיה ביציע. הזהובים יודעים: "נצטרך להיות בשיאנו", עמית ביטון יפתח

חצי הגמרהסתיים03/04/2019
מכבי תל אביב
    0
    • (76) אשכנזי
    בני יהודה תל-אביב
    צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

    שחקני מכבי תל אביב יעלו כבר הלילה (שלישי) לירושלים ולכן אימון הקבוצה הוזז לשעות הערב. מיד בסיומו תיסע הקבוצה לבית מלון בבירה ושם תעשה את ההכנות לקראת חצי הגמר מחר מול בני יהודה באיצטדיון טדי (20:45, ספורט5). אחת הסיבות שבגללן הוחלט לצאת כבר היום ולעשות את הלילה יחד נעוצה במישור המנטלי.

    במכבי תל אביב יודעים שסוגיית המעבר ממשחק האליפות בשבת האחרונה לחצי הגמר מחר, עלולה להיות בעייתית ולכן כדי לתת למשחק עוד מימד של חשיבות הוחלט לצאת כבר הלילה. במשחק צפוי להיות הבעלים מיטש גולדהאר וגם הנוכחות שלו בשבוע כזה אמורה להוסיף.

    מכבי תל אביב תחסר גם מחר את צ'יקו אופואדו שעדיין לא התאושש מהפגיעה בקרסולו ואינו מתאמן. אליו כמובן מתווספים הפצועים האחרונים, דור מיכה ורוסלן ברסקי. בקישור לא אמורה להיות התלבטות לוולדאן איביץ' והוא יעלה עם דן גלזר, דור פרץ ואבי ריקן שיחזור להרכב ישירות מריצוי עונש הרחקה בגין צהובים.

    בעמדת המגן הימני קיימת התלבטות בין אלי דסה שלא שיחק בשבת לבין מאור קנדיל. נראה שיש עדיפות לדסה. במרכז ההגנה יש עדיפות לז'איר אמאדור על פני שחר פיבן. שתי התלבטויות נוספות הן בחלק הקדמי. עומר אצילי או יונתן כהן ובחוד ארון שוינפלד שכבש את שער האליפות בשבת או איתי שכטר. לקהל של מכבי תל אביב תהיה עדיפות מחר בערב, אבל בקבוצה עדיין מקווים שתהיה התעוררות נוספת ולפחות רבבת אוהדים תעלה לטדי.

    עוד בנושא
    מכבי נתניה זוכרת את הטראומה: "כואב להיות בגמר ולא לגעת בגביע"
    שוינפלד, תראה מה עשית!: סיכום מחזור על העונה המשעממת בליגת העל
    אנדי הרצוג בסיפור קורע: כך הבנתי שהשחקנים בישראל לא מבינים אותי

    ולאדן איביץ', חגיגות אליפות מכבי תל אביב 2019. יוסי ציפקיס
    יגיעו בהנגאובר? מכבי תל אביב ואיביץ' בשבת האחרונה/יוסי ציפקיס

    בני יהודה

    אמיליוס זובאס הוא השחקן היחיד שפתח גם בגמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב לפני שנתיים, וגם יפתח מחר ב-11. מאור קנדיל ויונתן כהן כבר הספיקו לעבור\לחזור לצהובים וכל השאר עזבו פרט לאיציק עזוז, שעלה אז מחליף במקומו של קנדיל. אז אמנם מחר זה לא גמר הגביע, אך התחושה בבני יהודה היא כי אם יעברו את האלופה, אף אחד לא יוכל לקחת מהם את התואר.

    בקבוצה לא בונים על החגיגות של מכבי תל אביב לאחר הזכיה באליפות ושחקנים אמרו כי: "הם עצרו את החגיגות עוד באותו ערב, ראו נגד חיפה שהם עם הרבה ביטחון ויבואו לעשות הכל כדי להביא דאבל. יהיה קשה מאוד, נצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח ואנחנו מאמינים שזה מה שיהיה".

    שי קונסטנטין צפוי לחזור להרכב, איציק עזוז הסובל ממתיחה לא כשיר ועמית ביטון יחליפו.במועדון מעריכים כי כ-5,000 מאוהדי הקבוצה יגיעו מחר לטדי כאשר מעל 3,000 כרטיסים כבר נמכרו. הקהל הזהוב יישב ביציע הצפוני והמערבי.

    עוד באותו נושא

    כל הכתבות, הטורים והתגובות: מכבי תל אביב אלופה!

    לכתבה המלאה
    אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. דני מרון
    השריד האחרון בהרכב. זובאס/דני מרון

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully