וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "הייתי במצב דומה לזהבי, הושעיתי מהנבחרת שלוש פעמים"

מאמן הנבחרת הסביר את ההחלטה להחזיר את הכוכב בראיון באוסטריה: "ביקשתי מההתאחדות להחזירו". על התקשורת עם השחקנים: "דאבור ניגש אליי בתדרוך הראשון ואמר לי שיש כמה שחקנים שלא מבינים אותי"

ההתאחדות לכדורגל

אחרי הרבה מאוד אכזבות שחווינו עם נבחרת ישראל, אנדי הרצוג מצליח להוציא יש מאין מהבחורים בכחול לבן. ה-2:4 על אוסטריה היה משחק מיוחד עבור הרצוג, שהוליך את הנבחרת לאחד מניצחונותיה הגדולים בשנים האחרונות דווקא מול ארץ מולדתו שבה הוא הפך לאגדה.

אמש, הרצוג ערך ראיון מקיף ל"סקיי ספורט" האוסטרי וסיפר על התחושות במחנה הישראלי: "סוף סוף יש אופוריה בכדורגל הישראלי. אבל אנחנו לא רוצים להרוס את זה. השחקנים שלי ואני צריכים להבין איפה אנחנו עומדים ולא לחשוב שאנחנו יותר טובים ממה שאנחנו באמת".

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. קובי אליהו
מזדהה עם זהבי. אנדי הרצוג/קובי אליהו

על התחושות האישיות שלו אחרי ההצגה מול אוסטריה: "אי אפשר להירדם אחרי משחק כזה. צפיתי במשחק שוב עד 5 בבוקר והתעוררתי כבר ברבע לשמונה. זה היה מאוד חשוב עבור ישראל לנצח נבחרת טובה כמו אוסטריה. זה היה משהו מיוחד".

על ההחלטה לזמן שוב את זהבי כובש השלושער אחרי תקרית סרט הקפטן: "צפיתי במשחקים שלו ובהחלטה משותפת עם ההתאחדות אמרתי להם שאני מאוד רוצה אותו בחזרה. עבורי זה היה חשוב שתהיה לי נבחרת כמה שיותר חזקה. אולי זה היה יתרון בגלל שהייתי במצב דומה לזהבי, אחרי הכל גם אני הושעיתי מהנבחרת שלוש פעמים. לפעמים צריך לעצום עיניים ולא לדבר".

על התקשורת עם השחקנים הישראלים: "אני חושב שהאנגלית שלי די טובה בהשוואה להרבה אנשים בישראל. בפגישה הראשונה עשיתי תדריך טקטי ושאלתי את השחקנים אם אני ברור. הם ענו לי שכן. אחרי 40 דקות, מונס דאבור בא אליי ואמר לי 'מאמן, אני חושב שיש בעיה קטנה. שניים או שלושה שחקנים לא יודעים אנגלית'. אמרתי לו אבל שאלתי אם זה ברור. הוא ענה לי 'כן, אבל הם לא הבינו גם את זה'. רוב השחקנים מבינים אותי, ויש לי גם עוזר מאמן (אלון חזן) שמתרגים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully