וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה זוכרת את הטראומה: "כואב להיות בגמר ולא לגעת בגביע"

2.4.2019 / 14:30

בזמן שמכבי נתניה מתכוננת לחצי הגמר מול חדרה (20:45, ספורט5), יש כאלה שלא שוכחים את המפלה בגמר ב-2014, כולל שיחות המוטיבציה ושברון הלב: "יצאנו מהמנהרה וראינו ים של צהוב שחור מול העיניים, שלחנו באותו ערב 22 אלף אוהדי נתניה הביתה מאוכזבים"

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

"אני זוכר שבסוף המשחק חיבקתי את אדיר טובול ואמרתי לו: 'אנחנו כבר לא צעירים. לא יודע מתי נוכל עוד לקחת תואר'. עלינו באותה עונה ליגה עם מכבי נתניה, אבל ההפסד ההוא בגמר היה כואב מאוד". בזמן שמכבי נתניה מתכוננת למשחק הערב (שלישי) מול הפועל חדרה (20:45, ספורט5) וחולמת על העפלה לגמר הגביע, אלה ששיחקו בקבוצה בגמר הקודם עדיין זוכרים את הכאב.

עוד בנושא
ב-20:45, מכבי נתניה - הפועל חדרה: ההתלבטויות האחרונות על ההרכב
דראפיץ מוכן לחצי הגמר: "העיר מתרגשת, נתניה צמאה לגביע"
בעקבות אירועי המשחק של מכבי נתניה: הוחלף שופט ה-VAR בחצי גמר הגביע

אנשי מכבי נתניה מאוכזבים, יוסי מזרחי, ערן לוי. ברני ארדוב
יום כואב. נתניה/ברני ארדוב

עידן שריקי עדיין משחק כדורגל. בגיל 37 יש לו 16 שערים במדי הפועל האדומים אשדוד בליגה א' ואולי הוא ירשום עוד עלייה בתום העונה. בחודש מאי 2014 הוא היה חלוץ במכבי נתניה שהגיעה לגמר הגביע מול עירוני קרית שמונה. "הזיכרון הכי גדול שלי מאותו גמר הוא שעמדנו במנהרה באיצטדיון רמת גן ומולנו ראינו ים של צהוב שחור מול העיניים. בימים שלפני המשחק כל רגע היה עדכון לגבי מכירת הכרטיסים. היו באים אנשים במועדון ואומרים: '7,000 הבטיחו את מקומם, 14 אלף הבטיחו את מקומם'. בסוף הגיעו 22 אלף איש מנתניה לאיצטדיון רמת גן ועל רקע זה שקרית שמונה הביאו כמה אלפים, זה היה מאוד מרשים".

עוד באותו נושא

תובע ההתאחדות יעמיד את אייל סגל לדין בעקבות העימות עם אלי חכמון

לכתבה המלאה
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים/ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה: טובארנו פינאס, עידו לוי, עומר צלישר. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה: טובארנו פינאס, עידו לוי, עומר צלישר/ברני ארדוב

שריקי זוכר את האסיפה של יוסי מזרחי ערב המשחק. "היינו במלון ואלה היו שנים שלקרית שמונה הייתה קבוצה מאוד חזקה. הם היו אחרי האליפות כמה שנים קודם אבל עדיין היו שם שחקנים מעולים. אנחנו היינו בליגה הלאומית ונחשבנו לאנדרדוג מול קרית שמונה. יוסי מזרחי בא באסיפה ואמר לנו: 'אתם לא נחותים מקרית שמונה בשום דבר. אתם יודעים מי משחק במכבי נתניה? ערן לוי, לארי קאיודה, עידן שריקי. הוא נקב בעוד שמות וניסה להחדיר בנו ביטחון שאנחנו יכולים לקחת את הגביע הזה, בטח אחרי שבדרך הדחנו קבוצות מליגת העל. את המשחק הפסדנו בסוף בהארכה. לא היה משחק ברמה גבוהה אבל הוא היה מאוד שוויוני. הייתי כבר בחוץ כשספגנו גול די מקרי. כאב לי מאוד כי עד אז הגעתי חמש פעמים עם מ.ס. אשדוד לחצאי הגמר, אך מעולם לא זכיתי להיות בגמר ובטח לא לגעת בגביע".

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים/ברני ארדוב
ערן לוי שחקן מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
ערן לוי שחקן מכבי נתניה מאוכזב/ברני ארדוב

עידן שריקי ואדיר טובול נותרו חברים טובים. טובול מנהל היום את מ.ס. אשדוד. "שלחנו באותו ערב 22 אלף אוהדי נתניה הביתה מאוד מאוכזבים", טובול נזכר. "היה טירוף גדול בעיר לפני המשחק. לאימון המסכם הגיעו למעלה מאלף אוהדים עם כל אמצעי העידוד שאתה רק יכול לחלום עליהם. סך הכל עשינו עונה נדירה. בוא נגיד שעשינו אז באותה עונה במכבי נתניה מה שמכבי תל אביב עושה העונה בליגת העל ולכן אי אפשר היה לשכוח את זה גם כשאיבדנו את הגביע. עדיין ידענו שאנחנו מעלים את המועדון לליגת העל בגאווה גדולה עם כדורגל משובח ותוצאות טובות. ברור שרציתי לזכות בתואר הזה כי לא זכיתי כשחקן בגביע המדינה".

על יחס הכוחות הערב, הוא אומר: "הפועל חדרה עושה עונה נהדרת, אבל מכבי נתניה מגיעה מבחינתי פייבוריטית ולא רק בגלל שהחצי הזה יהיה באיצטדיון בנתניה. זה לא פשוט להגיע פייבוריט בגביע. אז לפני חמש שנים אנחנו הגענו כאנדרדוג מול קרית שמונה למרות כל האוהדים שלנו ביציעים ועובדה שגררנו קבוצה טובה מליגת העל להארכה וכמעט הפתענו ולקחנו את הגביע. אני עדיין מאמין היום במכבי נתניה ומעריך שהם יעלו לגמר. מדובר בקבוצה טובה מאוד".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully