וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "הסיכויים הם 50-50", אבוקסיס: "יכולים להתמודד איתם"

1.4.2019 / 12:40

אנשי מכבי תל אביב, בני יהודה, מכבי נתניה והפועל חדרה דיברו לקראת חצי גמר הגביע. ייני: "בני יהודה תקשה עלינו". אביטן: "חולמים לעשות יותר מחצי גמר", דראפיץ': "העיר מתרגשת, נתניה צמאה לגביע"

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

מתקרבים לרגע האמת: אנשי מכבי תל אביב, בני יהודה, מכבי נתניה והפועל חדרה ערכו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת חצי גמר הגביע המדינה, שייפתח מחר (שלישי, 20:45, ערוץ הספורט) כשמכבי נתניה תפגוש את הפועל חדרה באצטדיון בנתניה. ביום רביעי תמונת הגמר תתקבל עם חצי הגמר השני, בו בני יהודה תפגוש את מכבי תל אביב בטדי, במשחק שיהווה שחזור של גמר גביע המדינה של 2016/17 בו הזהובים יצאו עם ידם על העליונה (20:45, ערוץ הספורט). הגמר יתקיים באצטדיון בחיפה ב-15 במאי.

בני יהודה איציק עזוז, מכבי תל אביב שרן ייני, מנשה זלקה הפועל חדרה, דודי תירם מכבי נתניה. יותם רונן
איציק עזוז, דודי תירם, שרן ייני ומנשה זלקה/יותם רונן

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "המשחקים מול בני יהודה היו קשים השנה. הגביע חשוב מאוד. אנחנו חייבים לשכוח מחגיגות האליפות ולהתרכז בחצי הגמר, יהיה לנו משחק קשה מאוד. הסיכויים הם 50/50. נצטרך לתת את כל כולנו כדי לזכות בגביע הזה. השחקנים שלי מקצוענים, הם שמו את החגיגות מאחוריהם והם מרוכזים במשחק. מגיע להם לזכות גם בגביע". על עתידו: "אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. כרגע אני כאן, וטוב לי במכבי". שרן ייני הוסיף: "יש לנו תלכיד של שחקנים שרצו להוכיח את עצמם העונה יחד עם שחקנים ותיקים. זה היה קצת שונה משנים קודמות. ההכנה היא כמו לכל משחק אחר. בני יהודה תמיד מקשה עלינו, אנחנו והם יודעים את זה".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "אם כבר אני פה, אני רוצה לברך את מכבי תל אביב על הזכייה באליפות. במשחק הליגה האחרון שלנו נגדם הראינו שאנחנו יכולים להתמודד איתם. זה חצי גמר, מגרש נייטרלי. אנחנו מאוד רוצים להגיע לגמר. הוכחנו השנה שיש לנו קבוצה טובה שיכולה לעשות תוצאות טובות. אפשר לנצח קבוצות טובות יותר, צריך חכמה. דור מיכה פצוע? במשחק הקודם הם הפכו נגדנו אחרי שהוא יצא. הוא משמעותי, אבל יש להם הרבה שחקנים אחרים שיכולים להיות קטלניים". על מכירת הכרטיסים עד כה: "לשלוח 30 אלף תל אביביים לטדי זה לא נוח, גם בגלל השעה. אבל ככה זה". על האמירות נגד אוהדי מכבי תל אביב אחרי המשחק הקודם אמר: "דיברתי על קבוצת האוהדים שעמדו מאחוריי במשחק בנתניה, יש לי חברים אוהדי מכבי תל אביב ואין לי משהו נגדם". איציק עזוז הוסיף: "מכבי תל אביב הייתה חזקה בגמר לפני שנתיים והיא גם חזקה עכשיו. ניתן הכל וננסה לעלות לגמר".

עוד באותו נושא

בעקבות אירועי המשחק של מכבי נתניה: הוחלף שופט ה-VAR בחצי גמר הגביע

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' עם דודי תירם, מנשה זלקה, ניסו אביטו, הפועל חדרה. יותם רונן
דודי תירם, סלובודן דראפיץ', ניסו אביטן ומנשה זלקה/יותם רונן

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן פתח ואמר: "המעמד מכובד ומרגש. חצי הגמר הוא לא הסוף, אנחנו חולמים לעשות יותר. אנחנו משחקים פתוח, הדרך הזאת הביאה לנו הצלחות בליגה וזאת הדרך שנבחר. אני מקווה שיהיה משחק טוב ומלהיב, אני חושב שככה הכדורגל הישראלי צריך להיראות. יהיה יתרון לנתניה, היא פייבוריטית. הדרך לפגוש את הנשיא עוד ארוכה". מנשה זלקה הוסיף: "להגיע לחצי גמר גביע המדינה עם העיר שאתה גר בה גורם לי לאושר. יש לנו עוד משימה קטנה - להגיע לגמר, מקווה שנעשה את זה".

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ': "המפעל הזה חשוב מאוד למועדון. הרבה זמן לא היינו בחצי גמר ובגמר. העיר מתרגשת. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף, אבל גם בליגה אנחנו רוצים להיות כמה שיותר טובים. חדרה קבוצה מאומנת, שמשחקת פתוח. המשחק יהיה מאוד אטרקטיבי. שתי קבוצות צעירות שרוצות לשחק כדורגל. בגביע לא תמיד הפייבוריטית זוכה, תמיד יש הפתעות. נתניה צמאה לגביע, האוהדים חיכו לרגע הזה ומרגישים את זה. הולכים על המפעל הזה בכל הכוח. הרבה זמן לא היינו באירופה, מקווים שנגיע לשם". דודי תירם הוסיף: "מקווה שנעלה לגמר ונשמח את אלפי האוהדים שלנו ברחבי הארץ".

בני יהודה יוסי אבוקסיס, הפועל חדרה ניסו אביטן, ולאדן איביץ' מכבי תל אביב, סלובודן דראפיץ' מכבי נתניה. יותם רונן
המאמנים ביחד/יותם רונן
גביע המדינה בכדורגל, הגרלת חצי גמר 2019. ניב אהרונסון
כולן חולמות להניף אותו. גביע המדינה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully