וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות אירועי המשחק של מכבי נתניה: הוחלף שופט ה-VAR בחצי גמר הגביע

31.3.2019 / 17:41

אלי חכמון שובץ תחילה לתפקיד, אבל בעקבות הכעס של אנשי נתניה על כך שלא העניק להם פנדל ב-1:1 מול בני יהודה והחיכוך שנוצר עם אייל סגל, החליטו באיגוד כי רועי ריינשרייבר יחליפו מול הפועל חדרה

עריכה: תומר לוי

בווידאו: האקסים של מכבי תל אביב מברכים על האליפות

באיגוד השופטים החליטו להחליף את שופט ה-VAR שאמור היה להיות משובץ למשחק חצי גמר גביע המדינה בין מכבי נתניה להפועל חדרה ביום שלישי. בשבוע שעבר העלו לאתר ההתאחדות לכדורגל את שיבוץ השופטים לחצי הגמר, ושם פורסם כי שופט ה-VAR הראשי יהיה אלי חכמון. הבוקר, כבר הופיע שמו של רועי ריינשרייבר בתפקיד שופט ה-VAR הבכיר ולצדו עידן ירקוני.

ברנקו ורגוץ' שחקן מכבי נתניה עם שופט הכדורגל אלי חכמון. קובי אליהו
בנתניה כעסו עליו. אלי חכמון/קובי אליהו

המהלך נעשה כבר אמש באיגוד השופטים והוא תולדה של האירוע אתמול במושבה בין בני יהודה למכבי נתניה. אנשי נתניה רתחו על חכמון שהיה השופט הראשי במשחק, לאחר שלא שרק לפנדל לזכותם אחרי נגיעת יד ברורה של שחקן בני יהודה בדקה ה-79. בעקבות האירוע שלא זכה גם לתגובה מצד שופט ה-VAR במשחק איתן שמואלביץ', פנה בסיום אייל סגל לשופט חכמון ליד חדר ההלבשה ובין השניים נוצר חיכוך שעשוי אף להביא להעמדה לדין של בעלי מכבי נתניה. האירוע המדובר הועבר כבר אמש לגורמים באיגוד השופטים, שמיהרו הבוקר להחליף את חכמון כשופט ה-VAR ולשבץ במקומו את ריינשרייבר.

אגב, השופט הראשי במשחק יהיה גל לייבוביץ' והשופט הרביעי שלומי בן אברהם. בחצי הגמר השני, בין מכבי תל אביב לבני יהודה, ישפוט אוראל גרינפלד, השופט הרביעי יהיה דוד פוקסמן ושופט ה-VAR זיו אדלר. את השיבוץ למשחק הגמר קיבל שמואלביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully