וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברמארס מתעקש ש"אייאקס היא לא סניף של ברצלונה", אבל "הדרך להחתמת דה ליכט סלולה"

בזמן שהמנהל המקצועי של אייאקס מאשר שקבוצתו בשיחות על השאלת שחקנים מברצלונה אך מסתייג, בספרד מדווחים על ההתפתחויות החדשות ברכש עם כוכבי אייאקס, שעומדת להתפרק

שחקני אייאקס חוגגים. רויטרס
הקבוצה הנפלאה שתתפרק. אייאקס/רויטרס

המנהל הספורטיבי של אייאקס, מארק אברמארס, אישר שהקבוצה ההולנדית בשיחות עם ברצלונה על אפשרות לשאול מהקטלאנים מספר שחקנים, אבל מתעקש שקבוצתו לא תהפוך לסניף ההולנדי של בארסה. על אף שהשיחות בין המדדים נמשכות, אוברמארס שלח מסר מרגיע לאוהדי אייאקס ומבהיר שהיא תמשיך להיבנות על שחקנים מהאקדמיה שלה, ולא משל ברצלונה.

שתי הקבוצות היו מעורבות במספר עסקאות בתקופה האחרונה, כשרק לאחרונה פרנקי דה יונג עבר מאייאקס לבארסה בעסקת ענק, ב-2013/14 בויאן קרקיץ' עבר מברצלונה לאייאקס, יספר סילסן עשה את הדרך מהולנד לספרד, וכעת מעריכים כי גם מתייס דה ליכט, הבלם הצעיר, יעבור מאייאקס לברצלונה, שמצדה מקווה להעביר שחקנים בהשאלה לאייאקס על מנת שישתפשפו ויצברו ניסיון.

עוד בנושא
האפיפיור הבהיר: "תענוג לצפות בליאו מסי, אבל הוא לא אלוהים"
שמו הולך אחריו: האם לוקה זידאן יהיה שוער לגיטימי בריאל מדריד?
שחקן אספניול ביקש להחליף חולצה עם מסי וזכה לתגובות זועמות
המופע של ג'רארד פיקה: "כמה פעמים ז*יינתי החודש? זה כולל את הברנבאו?"

פרנקי דה יונג, מתיאס דה ליכט שחקני נבחרת הולנד. רויטרס
מתי אתה בא? דה יונג ודה ליכט/רויטרס

"אנחנו יודעים שיש לנו יחסים טובים עם ברצלונה", הודה אוברמארס, "ברצלונה רוצה לדבר איתנו כדי לראות אם היא יכולה להשאיל לנו שחקנים. כמובן שאנחנו לא הולכים להביא לפה יותר מדי שחקנים מברצלונה, אנחנו לא סניף של הקבוצה הזאת. יש לנו כישרונות גם באקדמיה שלנו. השחקנים שיגיו יהיו קצת מבוגרים יותר, או שחקנים שזה עתה פרצו. עם זאת, התוכניות והשיחות לא התפתחו יותר מדי".

אוברמארס סירב להתייחס לשאלה האם דה ליכט עומד לעבור גם הוא לברצלונה, לאור הדיווחים עניין שיש בו ממספר קבוצות באירופה, כמו יונייטד, פ.ס.ז', באיירן ויובנטוס. "ספורט" הקטלאני מדווח כי "הדרך נסללה להחתמת דה ליכט", שם גם צוין כי "המידע האחרון שהגיע לראשי ברצלונה זה שבאיירן מינכן החליטה לרדת מההולנדי, וכעת היא מרכזת את מאמציה על חכים זייש... לבארסה, אלא אם תיתקל בפוש חזק של יובנטוס ברגע האחרון, יהיה מסלול פנוי להחתים את דה ליכט, במבצע שהפך לאסטרטגי עבור המועדון".

בנוסף - בברצלונה מאמינים שיוכלו להביא אותו במחיר נמוך יותר מזה של דה יונג, ושבשיחות איתו הוא לא מדבר על כסף בשלב זה, אלא על מעמדו, ובברצלונה הצליחו לשכנע אותו שהוא יוכל לשחק לצד ג'רארד פיקה.

בשורה התחתונה, אחרי דה יונג לברצלונה, ואם אכן זייש יעבור למינכן ודה ליכט לבארסה - אייאקס עלולה לאבד הקיץ את כל כוכביה. בספרד ציינו אמש שגם ניקולאס טגליאפיקו עשוי לעזוב לברצלונה שמחפשת מגן שמאלי שיתחרה על המקום עם ג'ורדי אלבה, כשגם אתלטיקו מדריד וטוטנהאם מוזכרות כמתעניינות. לפי "מונדו דפורטיבו", אייאקס תסכים למכור את הארגנטינאי תמורת סכום שנע סביב 25-30 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully