וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס הודיע: מוותר על המונדובאסקט, מקווה להשתתף בטוקיו 2020

כוכב הלייקרס לא ישחק הקיץ באליפות העולם וישתתף בצילומי "ספייס ג'אם 2", וישמח לשחק במשחקים האולימפיים בקיץ הבא. במה זה תלוי?

עריכה: מתן חדד

לברון ג'יימס סיפר שהוא לא מתכוון לשחק הקיץ במדי נבחרת ארה"ב באליפות העולם בכדורסל, ושלמעשה מעולם לא התכוון לעשות זאת. מה שכוכב לוס אנג'לס לייקרס כן מתכוון לעשות זה להתאמן לקראת העונה הבאה, ולעבוד על הסרט "ספייס ג'אם 2", שיעלה לאקרנים ביולי 2021. נבחרת ארה"ב מודרכת על ידי גרג פופוביץ', אחד המאמנים המוערכים על ידי לברון, שאמר ש"אני אוהב הכל אצל פופ, ללא ספק, אבל זה לא קיץ טוב עבורי".

עוד בנושא
העונה ההיסטורית הסתיימה: זאיון וויליאמסון ודיוק הודחו מטורניר המכללות
היכה באגרופים תחת השפעת אלכוהול, ואנס: פרטי התלונה על קריסטאפס פורזינגיס
עין הנץ: האם הבחירות המוצלחות הופכות את אטלנטה לקבוצת העתיד של המזרח?

לברון ג'יימס. AP
"זה תלוי באיך ארגיש". ג'יימס לא צריך זימון/AP

על פי הדיווח, התוכניות של הפקת הסרט "ספייס ג'אם 2" התבססו על ההנחה שג'יימס לא ישחק הקיץ במדי הנבחרת, עם כל ההערכה שלו לפופוביץ' ולנבחרת. עם זאת, ג'יימס לא פסל את האפשרות שישחק בנבחרת ארה"ב במשחקים האולימפיים בקיץ הבא (2020) בטוקיו, בהנחה שיזומן לסגל. "כן, זאת אפשרות", אמר לברון, שזכה בעבר פעמיים במדליית זהב אולימפיות, "זה תלוי באיך ארגיש. אני אוהב את האולימפיאדה".

ג'יימס יחמיץ את הפלייאוף השנה ב-NBA לראשונה מאז שנת 2005. הלייקרס, ששוב לא הצליחו להשתחל לשמונה הראשונות במערב והשלימו עוד עונה חלשה, הודיעו בסוף השבוע שלברון לא ישוב לשחק העונה, לנוכח הפציעה ממנה הוא סובל. מאמן הלייקרס לוק וולטון סיפר כי לברו רצה להמשיך לשחק העונה, אבל הקבוצה שכנעה אותו לנוח ולא לחזור לששת המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully