וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה ההיסטורית הסתיימה: זאיון וויליאמסון ודיוק הודחו מטורניר המכללות

הפרוספקט המדובר קלע 24 נקודות והוריד 14 ריבאונדים, אבל מישיגן סטייט עלתה לפיינל פור על חשבונו עם 67:68 דרמטי. אובורן הדהימה את קנטאקי

עריכה: מתן חדד

בווידאו: ההצגות הגדולות של העונה ב-NBA

עונה המכללות ההיסטורית של זאיון וויליאמסון הסתיימה הלילה (בין ראשון לשני) במפח נפש. כוכב דיוק קלע 24 נקודות, הוריד 14 ריבאונדים ועשה כל שביכולתו כדי לסייע לבלו דווילס לעלות לפיינל פור, אולם מישיגן סטייט קיבלה את הכרטיס לשם על חשבונו אחרי שניצחה 67:68 בתום דרמה גדולה.

זו היתה הפעם החמישית שדיוק מגיעה בטורניר למשחק צמוד שמוכרע בשניות הסיום. בפעמים הקודמות היא חמקה עם הניצחון, אבל הפעם כוכב מישיגן סטייט קסיוס ווינסטון דאג שזה יסתיים אחרת, עם הצגה גדולה לעיני הכוכב הכי גדול שיצא מהמכללה, מג'יק ג'ונסון כמובן, שצפה במשחק מהיציע.

ווינסטון סיים עם 20 נקודות ו-10 אסיסטים, ולקראת סיום פינה את הבמה לחברו לקבוצה זבייר טילמן שקלע חמש משמונה הנקודות האחרונות של הספרטנס, וגם חילק את האסיסט למה שהתברר כסל הניצחון של קני גוינס 39 שניות לסיום. באופן מפתיע (או שלא), דיוק הלכה בכדור האחרון שוב לאר ג'יי בארט ולא לזאיון וויליאמסון, כמו במקרים אחרים העונה, אבל בארט החטיא וקבע שהמדורגת ראשונה תודח כבר בשלב האליט אייט.

זאיון וויליאמסון, מכללת דיוק, אחרי ההדחה מטורניר המכללות. AP
ועכשיו: ל-NBA. זאיון אחרי ההדחה/AP

כאמור, זהו יהיה כנראה אקורד הסיום של זאיון וויליאמסון במכללות. הוא הצטרף העונה לקבוצה חסרת תקדים בדיוק, שכללה את שלושת הפרשמנים המדורגים ראשונים בארצות הברית - הוא, אר ג'יי בארט וקם רדיש. הוא סחף את הבלו דווילס לניצחונות ותצוגות דומיננטיות, נבחר לשחקן השנה ו-MVP ה-ACC, קבע את שיא הנקודות לפרשמן בארבעת משחקים בטורניר המכללות (104 נקודות), סיים את העונה אחוז הקליעה הטוב ביותר מהשדה עבור פרשמן בכל הזמנים (68%), ובכלל גרם לכל מי שעוד חשב בתחילת העונה שהוא לא ראוי להיות הבחירה מספר 1 בדראפט הקרוב, לאכול את הכובע.

אחרי המשחק, גם הוא הודה ש"החבורה הזאת כנראה לא תשתף פעולה יותר לעולם", כשברקע תחזיות הדראפט מעריכות שהוא ייבחר ראשון, אר ג'יי בארט שני או שלישי וקם רדיש ככל הנראה בטופ חמש. הלילה בארט סיים עם 21 נקודות, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים וגם 7 איבודים, ורדיש הסתפק ב-8 בלבד.

גם ברבע הגמר השני ששוחק הלילה נרשמה הפתעה גדולה, כשאובורן (5 בטורניר) גברה 71:77 על קנטאקי (2). ג'ארד הארפר הוביל את אובורן עם 26 נקודות ו-5 אסיסטים, פי ג'יי וושינגטון קלע 28 והוריד 13 ריבאונדים אצל המפסידה.

חצאי הגמר

אובורן - וירג'יניה

מישיגן סטייט - טקסס טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully