וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רפאל וראן כבר הודיע לריאל מדריד שהוא מעוניין לעזוב בקיץ

ב"אס" טוענים כי הבלם הצרפתי, שלא זכה להרבה קרדיט מזידאן בקדנציה הקודמת, עשוי לעבור לפריס סן ז'רמן. וגם: המסר ממנצ'סטר יונייטד בנוגע לפוגבה

רפאל וראן שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
בדרך לפריס סן ז'רמן? וראן/רויטרס

האם רפאל וראן יעזוב את ריאל מדריד? ב"אס" מדווחים היום שהבלם בן ה-26 כבר הודיע לבלאנקוס שהוא מעוניין לעזוב בקיץ על מנת "להחליף את האוויר" אחרי שמונה שנים באותו מועדון.

לפי "אס" הבלם כועס על המועדון מתחילת העונה. הכול החל כשריאל מדריד לא עשתה לו שום טקס או הוקרת כבוד אחרי שזכה בגביע העולמי עם צרפת בקיץ, זאת בניגוד לקבוצות אחרות שכן ערכו טקסים. בנוסף, חבריו בריאל מדריד טוענים שהוא חסר ריכוז ולא משמש כמנהיג בחדר ההלבשה.

לפי הדיווח, מי שמעוניינת מאוד לקלוט את וראן היא פריס סן ז'רמן, כשמנגד ריאל מדריד תנסה לצרף את קאלידו קוליבאלי מנאפולי. עם זאת, הבלם הסנגלי חידש לא מזמן את החוזה שלו אצל סגנית אלופת איטליה עד 2023 וסעיף השחרור שלו עומד על פי ההערכות על 150 מיליון יורו.

וראן האריך את חוזהו בריאל בקיץ שעבר עד 2022, וגם סעיף השחרור שלו הוקפץ באותה הזדמנות ל-200 מיליון יורו. יחד עם זאת, נראה שבואו של זידאן שינה את התוכניות עבורו. בקדנציה הראשונה של זידאן על הקווים הוא הפך את סרחיו ראמוס ופפה לבלמים הבכירים של הקבוצה, ודחק את וראן לספסל. גם בזמנו הצרפתי שקל לעזוב, אבל בסופו של דבר המהלך לא הבשיל, מה שהפעם עשוי להיות שונה.

עוד בנושא:

ריאל מדריד ניצחה 2:3 את ווסקה בזכות שער של קארים בנזמה בדקה ה-89
זינדין זידאן מסביר מדוע החליט לפתוח עם בנו בין הקורות
האם ללוקה זידאן יש את מה שדרוש כדי להפוך לשוער הראשון של ריאל מדריד?

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
מאושר ביונייטד? פוגבה/רויטרס

עוד בריאל: מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר טוען כי פול פוגבה מאושר בקבוצה, על אף הפלרטוט הפומבי מריאל מדריד. פוגבה הצהיר לא מזמן שמעבר לברבנבאו הוא "חלום של כל שחקן" וגם זידאן הצהיר שהוא "מעריץ" של הקשר. באנגליה טוענים שליונייטד אין שום כוונה לוותר על פוגבה ותסרב לכל הצעה כספית עליו, גבוהה ככל שתהיה. גם סולשיאר מבהיר שהוא בונה עליו.

"אני לא אוהב לדבר על שחקנים מקבותות אחרות, אבל זה סיפור אחר בפגרת הנבחרות כששחקנים זמינים כל הזן לשאלות באווירה שונה", אומר סולשיאר, "פול הוא בחור מנומס, שענה תשובה כללית לשאלה על זידאן, שהוא גיבור בצרפת ומאמן פנטסטי. הוא פשוט ענה בנימוס. פול מאושר כאן, והוא הולך להיות חלק גדול וחשוב מאיתנו. הוא שחקן שבונים סביבו קבוצה, וזה לא השתנה".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד: הסיבות שבגללן רפאל וראן עשוי לעזוב, אדן הזאר מצנן את את ההתלהבות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully