וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: הסיבות שבגללן רפאל וראן עשוי לעזוב, אדן הזאר מצנן את את ההתלהבות

בצרפת דווח שהבלם שוקל לעזוב, בספרד מסבירים למה וטוענים: "ריאל תוכל לשבור את הבנק". וגם: הדיווחים על הזאר, מאנה, אמבפה וניימאר

עריכת וידאו: מתן חדד

המינוי של זינדין זידאן מפיח רוח חיים בריאל מדריד, ולא רק על המגרש. בימים האחרונים נרשמת פעילות ערה במיוחד של הבלאנקוס בשוק ההעברות, ונראה שהיא עתידה להימשך גם בימים הקרובים.

על פי 'לאקיפ', שחקן אחד שכבר מגשש את דרכו החוצה הוא רפאל וראן. בעיתון הצרפתי דווח שהבלם הוותיק "שוקל את עתידו" ומתלבט אם לעבור בקיץ לפריס סן ז'רמן שמביעה בו עניין. וראן, שיהיה בן 26 באפריל, האריך את חוזהו בריאל בקיץ שעבר עד 2022, וגם סעיף השחרור שלו הוקפץ באותה הזדמנות ל-200 מיליון יורו. יחד עם זאת, נראה שבואו של זידאן שינה את התוכניות עבורו. בקדנציה הראשונה של זידאן על הקווים הוא הפך את סרחיו ראמוס ופפה לבלמים הבכירים של הקבוצה, ודחק את וראן לספסל. גם בזמנו הצרפתי שקל לעזוב, אבל בסופו של דבר המהלך לא הבשיל, מה שהפעם עשוי להיות שונה.

בספרד מעריכים כי וראן נפגע מהיחס של ריאל מדריד, שאחרי חזרתו מהמונדיאל שבו זכה עם צרפת באליפות העולם, לא זכה לשום טקס הוקרה (בניגוד לטקסים שברצלונה עשתה לאומטיטי ודמבלה, ואתלטיקו לגריזמן ולמאר). ב"אס" טוענים ש"אולי זה נעשה כדי לא לפגוע במודריץ', שהפסיד לו בגמר, אבל כך או כך זה לא שימח את הבלם, שכעת התבשר שתהיה לו תחרות נוספת אחרי רכישת אדר מיליטאו".

במקביל, ב"מארקה" כבר חושבים על העסקה האפשרית, וטוענים ש"ריאל מדריד תוכל לשבור את הבנק" בעסקת וראן, לאור העבודה שפריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן זקוקות לבלם איכותי ומוכנות לשלם סכומים כאלה, ולאור העובדה שהוא רק בן 25 עם רזומה עשיר. ההערכה היא שמחירו יהיה גבוה יותר משל הבלם היקר בכל הזמנים, וירג'יל ואן דייק - 90 מיליון יורו.

עוד בנושא

ריאל מדריד ניצחה 0:2 את סלטה ויגו במשחק החזרה של זינדין זידאן
ההבטחה של זינדין זידאן לאוהדי ריאל מדריד אחרי משחק החזרה שלו
"המטרה המרכזית של זינדין זידאן לחלון ההעברות בקיץ: סאדיו מאנה"

שחקן ריאל מדריד רפאל וראן עם שחקן אייאקס דושאן טאדיץ'. רויטרס
עונה לא קלה. וראן/רויטרס

ויש, כמובן, גם אלו שעתידים להצטרף למועדון. אמש דווח בצרפת שזידאן נחוש לחדש את המגעים עם סאדיו מאנה מליברפול, וכמובן שגם אדן הזאר עדיין על הכוונת, למרות שעל פי דיווחים באנגליה צ'לסי דחתה את ההצעה הראשונית של ריאל. הזאר צינן היום את ההתלהבות, והגיב לטענות שצ'לסי כבר דחתה הצעה מריאל: "אני לא מתעסק בזה כרגע. אני רוצה להצליח בצ'לסי בחודשים הקרובים ולנסות לזכות בליגה האירופית. השבוע אני חושב רק על הנבחרת, ואחר כך אחזור לצ'לסי. ואחר כך נראה. אנחנו צריכים לזכות בליגה האירופית או לסיים בין ארבע הראשונות כדי להיות בליגת האלופות בשנה הבאה. אני לא חושב על מה שעשוי לקרות בעוד חודשיים, שלושה, ארבעה או חמישה חודשים".

גם קיליאן אמבפה וניימאר עדיין נותרו "הפנטזיה" של פלורנטינו פרס - כך על פי "מארקה", ואמש התייחס לאפשרות הזו גם שחקן העבר של המועדון אלברו ארבלואה. "בהחלט ייתכן שהם יגיעו. האם הם יצטרפו לריאל יחד? פלורנטינו מסוגל להכל, לא הייתי פוסל אפשרות כזו. הוא יכול להפתיע את כולם", אמר.

עוד בריאל מדריד: על פי "מארקה", זינדין זידאן ינצל את פגרת הנבחרות בת השבועיים כדי לערוך מיני-מחנה אימון לכמה שחקנים שלא מצויים בכושר שיא, בדגש על איסקו ומרסלו.

עוד באותו נושא

טיבו קורטואה סירב לעבור למנצ'סטר יונייטד בתמורה לדויד דה חאה

לכתבה המלאה
שחקני פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, ניימאר. רויטרס
פלורנטינו "יפתיע את כולם"? ניימאר ואמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully