וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההבטחה של זינדין זידאן לאוהדי ריאל מדריד אחרי משחק החזרה שלו

הצרפתי אחרי ה-0:2 על סלטה ויגו: "יהיו שינויים בקיץ". על ההחלטה לפתוח עם איסקו, נבאס, בייל ומרסלו: "להחזיר להם את הביטחון"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן מוצג בריאל מדריד

זינדין זידאן חזר אתמול (שבת) לקווים אותם הוא מכיר כל כך טוב בסנטיאגו ברנבאו. הצרפתי, שהתפטר בקיץ מאימון ריאל מדריד אבל החליט לשוב ולהחליף בתפקיד את סנטיאגו סולארי, הוביל את הבלאנקוס לניצחון 0:2 על סלטה ויגו מתחתית הליגה הספרדית במשחק החזרה שלו.

זידאן בחר להעניק לשחקנים שלא קיבלו קרדיט מסולארי דוגמת איסקו, קיילור נבאס, גארת' בייל ומרסלו את המקום ה-11, וכל הארבעה החזירו לו ובגדול. איסקו כבש את הראשון, בייל את השני, מרסלו בישל את השני ונבאס שמר על שער נקי.

כעת, במדריד מקווים שזידאן ימשיך להשיג ניצחונות בזמן שהוא מתחיל את מהפכת הקיץ הגדולה שתתרחש בקבוצה. כזכור, הבלאנקוס כבר הודיעו על החתמתו של בלמה הברזילאי של פורטו, אדר מיליטאו בן ה-21.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
קבלת פנים חמה בברנבאו. זינדין זידאן/רויטרס

"מה שחשוב זה שניצחנו", אמר זידאן בסיום המשחק, והוסיף: "המטרה הייתה לנצח כדי להחזיר קודם כל את הביטחון לשחקנים. התקשינו במהלך המחצית הראשונה אבל זה טבעי. הקהל עזר לנו להיכנס למשחק ואני מודה לאוהדים על העזרה הרבה היום".

זידאן הסביר מדוע בחר לעלות עם קיילור נבאס בשער במקום טיבו קורטואה: "קיילור לא שיחק הרבה העונה. רציתי להחזיר לו את הביטחון ולתת לו הרגשה שגם הוא שחקן חשוב אצלנו. טיבו הוא שוער נהדר, אבל צריך לדעת להעריך מה קיילור נתן למועדון והוא צריך לשחק גם".

שחקן נוסף שחזר להרכב הוא המגן הברזילאי מרסלו, שהיה מהשחקנים האהובים על זידאן במהלך הקדנציה הקודמת שלו המועדון. הצרפתי התייחס גם לשילובו של הברזילאי בהרכב: "הוא שיחק בדיוק מאותה הסיבה שקיילור שיחק. אני רוצה להחזיר לכל השחקנים שלי את כושר המשחק ואת הביטחון".

זידאן אישר שהוא מתכנן רכש נוסף בחלון ההעברות בקיץ. "יהיו שינויים בקיץ, אבל כרגע אני לא יכול להגיד יותר מזה", אמר המאמן, "יש לי סגל של 25-23 שחקנים, ואני לא אגיד בסוף כל משחק מי נשאר ומי הולך. בקיץ נבחן את כל הדברים ונקבל החלטות".

המאמן נשאל שוב ושוב על השחקנים שכבר לכאורה היו עם רגל בחוץ (נבאס, מרסלו, איסקו ובייל, שבלטו מול סלטה), ואמר: "אף אחד לא יכול לקחת את מה שהשחקנים האלה עשו פה. אני צריך לסמוך על השחקנים האלה, כי הם שחקנים טובים".

שחקני ריאל מדריד קיילור נבאס, סרחיו ראמוס. GettyImages
רק רוצה ליהנות מהרגע. קיילור נבאס עם סרחיו ראמוס/GettyImages

קיילור נבאס, שסיפק הצלה אחת נהדרת, דרש התנצלות מהמבקרים: "כל האנשים שאמרו שאני מתאמן לא טוב, צריכים עכשיו להודות (שהם טעו), כי או שהם לא מכירים אותי, או שהם מעולם לא ראו אותי מתאמן. בקצה המנהרה תמיד יש אור, וזה תמיד היה מוסר העבודה שלי. עכשיו אני רק רוצה להינות מהרגע, כי אם אתה כל הזמן חושב על העתיד, אני מאבד אחיזה במה שקורה עכשיו".

אלברו אודריוסולה הוסיף: "זידאן היה אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, וכמאמן, כשהוא מדבר, הוא יודע על מה הוא מדבר. אנחנו הולכים להמשיך להיאבק עד המוות כי זה מה שהמועדון דורש מאיתנו, והתקווה התחדשה, וזה דבר שנחוץ עכשיו ולעתיד". אגב, המשחק אתמול היה ה-900 של פלורנטינו פרס כנשיא, 600 של סרחיו ראמוס בהרכב, ה-200 של לוקה מודריץ' וה-150 של גארת' בייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully