וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ממשיכה במגעים להחתמת יאניוטיס למרות שראיקוביץ' טרם נמכר

1.4.2019 / 14:00

עמדת השוער מהווה פלונטר לא קטן עבור האלופה, שרוצה למכור את ראיקוביץ' הקיץ לפני כניסתו לעונה האחרונה בחוזהו וממתינה להצעות. היא לפחות התגברה על בעיה אחת בעניינו של יאניוטיס, שנותן לה עדיפות

עריכה: תומר לוי

בווידאו: האקסים מברכים את מכבי תל אביב על האליפות

המגעים להחתמתו של אנדראס יאניוטיס במכבי תל אביב נמשכים אף שפרדראג ראיקוביץ' טרם נמכר. סיפור השוער במכבי תל אביב מהווה פלונטר לא קטן מכמה סיבות. האידיאל מבחינת מכבי תל אביב היה כבר להגיע לסיכום על מכירת ראיקוביץ' לקבוצה באירופה בסכום שינוע סביב ארבעה מיליון יורו. במצב כזה היה למכבי תל אביב כסף ממכירת השוער, אבל לא פחות חשוב מכך היא הייתה יודעת שהשוער הסרבי לא ממשיך בוודאות ואפשר להתקדם מול שוער אחר. המצב הנוכחי, בו פחות מחודשיים לסיום העונה לא ברור עתידו של ראייקוביץ' אבל מכבי תל אביב חייבת למכור אותו אחרת הוא ייכנס לעונה אחרונה בחוזהו ויהפוך בסופה לשחקן חופשי, מהווה בעיה לא פשוטה.

זו הסיבה שמכבי תל אביב ממשיכה להתנהל מול השוער היווני יאניוטיס במטרה לצרפו ובמקביל ממשיכה בכל המרץ דרך סוכנים שונים באירופה לנסות ולמצוא לראיקוביץ' קבוצה. אופציית מונאקו שהייתה מאוד חמה לפני כחודש, התקררה קצת בעקבות המהפכה בצוות המקצועי של המועדון, אם כי ראיקוביץ' עדיין נמצא שם ברשימות. לצערו ולצערה של מכבי תל אביב, הוא לא שיחק בשני המשחקים האחרונים של נבחרת סרביה ולכן הדבר לא יכול להיזקף לזכותו.

עוד בנושא:
הרבה יותר מאופי: האליפות של שרן ייני
איביץ' מחוץ למשוואה: מי שחקן העונה של מכבי תל אביב?
מכבי תל אביב: רוסלן ברסקי ייעדר כארבעה שבועות
ואם זה לא מרגש, אז מה כן? על האליפות של מכבי תל אביב

שוער נבחרת סרביה פרדראג ראיקוביץ'. AP
דקות במדי הנבחרת היו מקדמות כנראה את ההצעות עליו. פרדראג ראיקוביץ'/AP

כך או אחרת, במכבי תל אביב לא יכולים להרשות לעצמם לשבת על הגדר, גם כי ההערכה היא שראיקוביץ' לא ירצה להאריך את חוזהו במכבי תל אביב ומכאן שבתום העונה הבאה, האלופה תיוותר ללא סכום שייכנס עליו. בקרית שלום חייבים למכור את ראיקוביץ' הקיץ, גם במחיר שהסכום יהיה נמוך יותר וינוע סביב הסכום בו נמכר וידאר קיארטנסון לרוסטוב - כ-2.3 מיליון יורו.

המצב הבעייתי הזה מחייב את המשך המגעים עם יאניוטיס ונראה כי מכבי תל אביב התגברה על בעיה אחת מאוד גדולה בעניינו. המאבק העיקרי של מכבי תל אביב על השוער היה עם הכוכב האדום בלגרד. הסיבה היא ולאדן אחר, ולאדן מילוייביץ'. מאמן הכוכב האדום בלגרד היה מאמנו של יאניוטיס בעונת 2016/17 כאשר היווני הושאל מאולימפיאקוס לפאניוניוס. יאניוטיס עמד אז בשער הקבוצה היותר צנועה באתונה ועשה שנה נהדרת. יש לו זיכרונות טובים מהקשר עם מילוייביץ' ולכן כאשר הגיעה לו ההצעה מהכוכב האדום בלגרד לצד ההצעה ממכבי תל אביב, הוא לא ידע מה לעשות. בסביבתו של השוער אומרים כעת כי ההעדפה הסופית שלו מבין שתי ההצעות היא מכבי תל אביב, כיוון שמילוייביץ' עשוי לעזוב את הכוכב האדום בלגרד בקיץ. בכל אופן, יאניוטיס ממשיך להיות מנודה ולהתאמן לבדו כל בוקר במתקן של אולימפיאקוס בשל סירובו להאריך חוזה בשורותיה.

שוער אולימפיאקוס, אנדראס יאניוטיס. AP
נותן עדיפות למכבי תל אביב. אנדראס יאניוטיס/AP

לצד עמדת השוער, מכבי תל אביב מנסה להתחזק בחלוץ זר ויש לה כבר כמה מועמדים רציניים מאוד. סוכני שחקנים מציעים כל העת חלוצים זרים שחלקם יהיו חופשיים בתום העונה ובמכבי תל אביב ינסו לסגור שחקן. בקבוצה החליטו לתת קרדיט לז'איר אמאדור שפתח בשני המשחקים האחרונים - גם בגלל ירידה מסוימת ביכולת של שחר פיבן וגם בשל הצורך להריץ מחדש את אמאדור כדי לבחון שוב את יכולתו אחרי כמעט חצי שנה שבקושי שיחק. לאמאדור חוזה לשנתיים נוספות ואם הוא ממשיך, מכבי תל אביב תצטרך לקחת בחשבון את האפשרות שהוא גם ישחק במוקדמות המפעלים האירופים שהם כל כך חשובים לקבוצה.

כפי שכבר פורסם כאן ביום שישי, את הניתוח בגיד המפשעה אמור אורוש ניקוליץ' לעבור בפינלנד אצל ד"ר סקארי אוראבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully