וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מציעה לאנדראס יאניוטיס שכר כפול מזה באולימפיאקוס

18.3.2019 / 17:36

השוער היווני מרוויח כ-180 אלף יורו בקבוצתו הנוכחית. למרות שהוא הביע את רצונו להגיע, סוכנו ביקש ממנו להשהות את תשובתו הסופית ומנסה למצוא לו הצעות גבוהות יותר

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב מציעה לאנדראס יאניוטיס שכר כפול מזה שיש לו באולימפיאקוס. השוער היווני מרוויח היום כ-180 אלף יורו אחרי שחזר לקבוצה בקיץ האחרון, אולם הצהובים מוכנים לשלם לו סכום שנע סביב 360 אלף יורו.

יאניוטיס שהשתייך לאולימפיאקוס בעבר, חזר לקבוצה בקיץ אחרי עונת שיא באטרומיטוס הצנועה. הוא חתם על חוזה של 180 אלף יורו - שדרוג משמעותי לעומת השכר שהרוויח מאז שהפך לכדורגלן מקצועני, אבל אחרי הגעת המאמן הפורטוגלי פדרו מרטינס, חל פיחות במעמדו. מרטינס דאג לצירוף בן ארצו, ז'וזה סה שתפס את המקום בין הקורות ויאניוטיס נדחק הצדה וסירב לחתום על חוזה חדש.

השוער היווני כבר הביע את רצונו לחתום במכבי תל אביב והוא מאוד התרשם מהמקצוענות של המועדון, אבל בינתיים הוא משהה את החלטתו הסופית מכמה סיבות. ראשית, מכבי תל אביב עדיין לא סיכמה על מכירת פרדראג ראיקוביץ' ושנית: סוכנו של יאניוטיס, פרדראג ג'ורג'ביץ', ביקש ממנו להמתין מעט והוא מנסה להשיג עבורו הצעות גבוהות יותר.

בנוגע לראיקוביץ', היום שוב נכתב בתקשורת הצרפתית שמונאקו ובורדו מעוניינות בו כשידוע שהקבוצה מהנסיכות כבר פתחה במגעים לצירופו. דניאל סובאשיץ' הקרואטי חזר לאחרונה לעמוד בין הקורות והוא מציג יכולת גבוהה, אבל הדבר לא אמור לפגוע בסיכוייו של ראיקוביץ' לחתום במונאקו בגלל שבמועדון רוצים לצרף שוער בכיר נוסף, בין היתר בשל גילו של סובאשיץ' (יהיה בן 35 קצת אחרי פתיחת העונה הבאה).

בכל מקרה, גם אם אופציית מונאקו לא תצא לפועל בסופו של דבר, במכבי תל אביב ינסו למכור את ראיקוביץ' לקבוצה אחרת - גם בסכום מעט נמוך יותר - מפני שהוא נמצא לפני השנה האחרונה בחוזהו.

שוער אולימפיאקוס, אנדראס יאניוטיס. AP
תלוי בראיקוביץ'. יאניוטיס/AP

בלא קשר לכך, מכבי תל אביב תובעת שוב את חברת 'קרנקורס' בגין הפרת סימני מסחר וביזוי צו בית משפט. בהודעה של מכס אשדוד מ-30 בדצמבר 2018 הובא לידיעת הצהובים ולתנועת מכבי ישראל כי חברת 'קרנקורס ביגוד בע"מ' ואיתן קרנקורס ייבאו מכולה ובה למעלה מ-1000 פרטי לבוש הנחזים להיות התלבושת הרשמית של מכבי תל אביב, תוך הפרת זכויות המועדון.

זו לא הפעם הראשונה בה הגישו הצהובים תביעה נגד קרנקורס, כשבשנת 2016 נתבעה החברה על הפרת סימני מסחר רשומים ומוכרים היטב ועוולות נוספות כגון גניבת עין ועשיית עושר ולא במשפט. במסגרת התביעה נתבקשו ואף ניתנו צווי מניעה זמניים (ת.א. 48098-05-16). אותה תביעה נסתיימה בפסק דין, בהתאם להסכמות הצדדים, על פיו קיבלה 'קרנקורס' צו מניעה לפיו עליה "לחדול באופן מוחלט ומידי מייצור, שיווק, מכירה, הפצה, הצעה למכירה ומשימוש, בכל אופן שהוא, של מדי קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב בצבע צהוב וכחול, לרבות - אך לא רק - מכל יצור, שיווק, מכירה, הפצה או הצעה למכירה של המוצרים הנ"ל. בנוסף לתשלום פיצויים כספיים של 'קרנקורס' למכבי תל אביב - כשהטובין שנתפסו הושמדו.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: אנדראס יאניוטיס מעוניין להצטרף בקיץ

לכתבה המלאה
חולצות מזויפות של מכבי תל אביב. משרד זליגסון גבריאלי ושות', אתר רשמי
החולצות המזויפות/אתר רשמי, משרד זליגסון גבריאלי ושות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully