וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנדראס יאניוטיס מעוניין להצטרף בקיץ

12.3.2019 / 18:40

השוער היווני לא רוצה להאריך חוזה באולימפיאקוס ("כל היחס אליו השתנה מאותו רגע") ומקווה להגיע כשחקן חופשי. גורם בסביבתו התייחס לפרסום בוואלה! ספורט: "יאניוטיס אחד השוערים הטובים ביוון היום. מעבר ליכולת, יש לו גם אישיות נהדרת. הוא לא כמו אנסטיס"

ההתאחדות לכדורגל

בווידאו: הסגל החדש של נבחרת ישראל

בסביבתו של השוער היווני אנדראס יאניוטיס וגם גורמים הקשורים לאולימפיאקוס אישרו הערב (שלישי) בשיחה עם וואלה! ספורט כי השוער מעוניין להגיע למכבי תל אביב בעונה הבאה וזאת אחת הסיבות בעטיין הוא לא האריך את חוזהו באולימפיאקוס, למרות שהמועדון מאתונה מאוד רוצה בכך. שלשום פרסמנו כאן על מועמדותו של יאניוטיס שעשוי להגיע למכבי תל אביב במקום פרדראג ראיקוביץ'. במכבי תל אביב נחושים למכור את השוער הסרבי שאמור לסגור במונאקו והמטרה היא להביא שוער זר שמסיים חוזה ויהיה חופשי בקיץ. יאניוטיס מתאים לצהובים מהרבה בחינות ורוצה בעצמו להצטרף.

עוד בנושא:
שוער אולימפיאקוס, אנדראס יאניוטיס, מועמד למכבי תל אביב
לוח משחקי הפלייאוף המלא: מכבי תל אביב - מכבי חיפה במוצ"ש, 30 במרץ
איביץ' הודיע: "גולסה מתארגן לניתוח". אבוקסיס: "יש למכבי תל אביב את הקהל הכי רע שיש"

שוער נבחרת יוון, אנדראס יאניוטיס. GettyImages
עובד קשה ורוצה להתקדם. אנדראס יאניוטיס/GettyImages

השוער היווני בן ה-26 הוא כאמור אחד המועמדים המובילים להצטרף למכבי תל אביב. גורם המקורב אליו סיפר בשיחה עם וואלה! ספורט: "מהרגע שאנדראס החליט שהוא לא רוצה להאריך את חוזהו באולימפיאקוס, כל היחס אליו השתנה. השיא איתו קורה ממש בימים אלה כאשר הוא מגיע להתאמן על פי הוראת המועדון בשעה 7 בכל בוקר ובנפרד מהקבוצה". גם ביברס נאתכו המשחק באולימפיאקוס אישר שיאניוטיס לא מתאמן איתם. "לא ראיתי אותו הרבה זמן. הוא לא מתאמן עם הקבוצה", סיפר נאתכו.

ביוון מתארים שוער אחר לגמרי מהשוער היווני האחרון שהגיע לישראל. "יאניוטיס ואנסטיס לא באותה רמה", העיד גורם המכיר היטב את יאניס אנסטיס שחתם בקיץ בהפועל באר שבע ושוחרר תוך זמן קצר. "יאניוטיס אחד השוערים הטובים ביוון היום. מעבר ליכולת, יש לו גם אישיות נהדרת. בחור רציני שעובד קשה ורוצה להתקדם. הוא סבל מזה שהגיע לאולימפיאקוס מאמן פורטוגלי שהביא את השוער שהוא מכיר וברגע שהיה ליאניוטיס משחק פחות טוב מול פאוק, מצאו סיבה להוציא אותו מהשער. למרות זאת החליטו במועדון שהם רוצים להאריך איתו את החוזה, אבל הוא לא רצה ומכאן היחסים התדרדרו".

מי שמכיר היטב את יאניוטיס הוא מאמן השוערים היווני של מכבי תל אביב, חריסטוס קלפקיס. במכבי תל אביב נותנים הרבה קרדיט לקלפקיס בכל מה שקרה עם ראיקוביץ' העונה ובטוחים שהרבה בזכותו תצליח מכבי תל אביב לעשות כ-20 מיליון שקל על מכירת הסרבי. קלפקיס מעריך מאוד את יאניוטיס ומשוכנע שהוא יכול להתאים למכבי תל אביב.

כפי שכבר פורסם כאן, מכבי תל אביב לא תוכל לרכוש שוער למרות שראיקוביץ' יימכר. הכסף שייכנס עבור כרטיסו לא יוכל לשמש לרכישת שוער חדש ולכן מתמקדים בן מנספורד וברק יצחקי בחיפושים אחרי שוערים ושחקני שדה חופשיים בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully