וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "גולסה מתארגן לניתוח מחר". אבוקסיס: "יש למכבי את הקהל הכי רע שיש"

11.3.2019 / 23:50

מאמן מכבי תל אביב אישר שהקשר ינותח ולפיכך הוא סיים את העונה. מאמן בני יהודה, שספג הקנטות מהאוהדים הצהובים, עקץ. דור מיכה פונה לבית החולים אחרי דריכה של תאמבי, אך אינו סובל משבר

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
יחזור רק בעונה הבאה. אייל גולסה/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שני) את העונה החלומית שלה עם עוד ניצחון, הפעם 1:2 על בני יהודה. הזהובים דווקא הובילו מגול של סגס תאמבי, אבל אלירן עטר מלך שערי הליגה השווה ואבי ריקן השלים מהפך בדקה ה-81. הצהובים פתחו פער עצום של 22 נקודות על פני מכבי חיפה השנייה עם סיומה של העונה הסדירה ויוכלו להבטיח תיאורטית את התואר מול אותה מכבי חיפה בעוד שני מחזורים.

דור מיכה קשר הצהובים נפצע בדקה ה-40 בידו אחרי שסגס תאמבי מבני יהודה דרך עליו בלי להתכוון. מיכה פונה לבית החולים כדי לעבור צילום, כשהחשש הראשוני היה שהוא סובל משבר בידו. אולם, לאחר הבדיקות התברר שהוא לא סובל משבר אלא רק מחבלה חמורה ויוכל לחזור להתאמן בקרוב. לגבי איל גולסה, ולאדן איביץ' אישר אחרי המשחק שהקשר "מתארגן לניתוח מחר בבוקר". המשמעות היא שגולסה סיים את העונה ויחזור רק בעונה הבאה. גולסה, שלא שיחק מאז תחילת נובמבר בשל פציעה בשריר הארבע ראשי, חזר להתאמן מוקדם יותר וככל הנראה החריף את הפציעה.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. קובי אליהו
לא סובל משבר. דור מיכה/קובי אליהו

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב אמר בסיום: "שינינו את המנטאליות בתחילת המחצית השנייה ושיחקנו טוב יותר. יש לנו הרבה מקום לשיפור. ניצחנו את המשחק, אבל היו לנו הרבה בעיות בהגנה והם הגיעו להרבה מצבים. ברור שזה הישג יפה שעדיין לא הפסדנו. אנחנו נילחם עד המשחק האחרון. יש לנו פער גדול, אבל יש עוד 30 נקודות בפלייאוף ואנחנו צריכים להתרכז בזה".

על העובדה שקבוצתו זקוקה לשני ניצחונות כדי להבטיח אליפות: "אתם חושבים שזה קל לנצח? לא קל לנצח שום משחק. אנחנו צריכים להכין את עצמנו למשחק הבא ולא לחשוב מעבר לזה".

אבי ריקן: "היינו רכים במחצית הראשונה ונתנו לבני יהודה לשחק את המשחק שלה. במחצית השנייה שיחקנו עם הרבה אנרגיות והניצחון הזה מאוד חשוב לנו. אנחנו חושבים עכשיו רק על חדרה, ואני מקווה שננצח בשבת כדי שנוכל לחשוב הלאה. אנחנו מודעים למצב. אנחנו בפער מבטיח וזה הולך לכיוון הזה, אבל בשביל לא להפסיד כל העונה אנחנו רוצים להמשיך את זה. אם נסתכל כבר על הצלחת אנחנו נאבד נקודות ולא רוצים שזה יקרה".

עוד באותו נושא

לוח משחקי הפלייאוף המלא: מכבי תל אביב - מכבי חיפה במוצ"ש, 30 במרץ

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אלירן עטר. קובי אליהו
בלתי מנוצחים. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס אמר: "עשינו טעויות שעלו לנו בשערים וזה מה שמייחד את מכבי תל אביב, שכמעט לא הגיעה למצבים במשחק. הם שלטו שליטה אבסולוטית אבל המצבים היו שלנו. היינו במשחק חזק והגענו למצבים. כשמגיעים לכל כך הרבה מצבים צריך לכבוש. היו לנו הרבה דברים טובים במשחק. נתנו למכבי תל אביב לשלוט באמצע כי אי אפשר ללחוץ אותה גבוה. שיפרנו הרבה דברים, שיפרנו את משחק ההגנה שלנו שהיה טוב. כל ההגנה שיחקה טוב והיינו מאורגנים בהגנה. שיחקנו מול קבוצה שמענישה אותך כשאתה טועה. חבל כי השחקנים נתנו משחק הקרבה גדול".

על ההרחקה של סורו אמר אבוקסיס: "אנחנו מדברים איתו. הוא רוצה, הוא לא מקבל אדום על דיבורים או משהו. כל עוד שחקן מקבל על דברים כאלה צהוב שני, אז אני לא יכול לכעוס עליו. אלה אדומים מרצון. יש דברים אחרים שאנחנו צריכים להסתכל עליהם ולתקן".

אבוקסיס דיבר על מכבי תל אביב ועקץ את אוהדיה בתשובה לשאלת וואלה! ספורט: "האוהדים של מכבי תל אביב זה הדבר הכי רע של המועדון הזה. יש למכבי תל אביב שחקנים מעולים, צוות מקצועי מצוין, אבל קהל הכי רע שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully