וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמלצת שלומי אזולאי: אורוש ניקוליץ' ינותח כנראה בפינלנד

29.3.2019 / 9:35

קשר הפועל חיפה חווה לפני כשנה וחצי פציעה דומה לזו של הסרבי ו"שידך" לצהובים רופא שמתמחה בפציעות מפשעה. בקבוצה מעריכים: הוא יחזור כבר בתחילת אוגוסט ויהיה כשיר לאירופה

עריכת וידאו: מתן חדד

קשר מכבי תל אביב אורוש ניקוליץ' שנפצע בתחילת השבוע והתברר כי קרע את גיד המפשעה, אמור לעבור את הניתוח בפינלנד אצל ד"ר סקארי אוראבה, הנחשב מומחה בתחומו. במכבי תל אביב חיפשו את הרופא הטוב ביותר בתחום וזכרו כי קשר הפועל חיפה שלומי אזולאי ששיחק בשורות מכבי תל אביב בעבר, חווה פציעה דומה לפני כשנה וחצי כאשר שיחק במדי מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב. אזולאי קרע אז שני גידים במפשעה ועבר את הניתוח בפינלנד אצל ד"ר אוראבה, הנחשב לבעל שם עולמי בתחום פציעות הספורט.

במכבי תל אביב ביררו עם אזולאי וקיבלו ממנו המלצות חמות והם צפויים לשלוח את ניקוליץ' לניתוח בפינלנד בהקדם. מהתמונה שמציירים כדורגלנים שנותחו על ידי אוראבה, שניתח גם את עוסמאן דמבלה מברצלונה, פציעת הגיד הקרוע במפשעה ממנה סובל ניקוליץ' לא אמורה לגרום להיעדרות של יותר משלושה וחצי חודשים. אם הניתוח מצליח, כבר בתוך חודשיים אמור הקשר לחזור לאימונים, ולאחר חודש וחצי נוספים יוכל לחזור לשחק. זה גם היה פרק הזמן שלקח לשלומי אזולאי לחזור לפעילות מלאה במכבי חיפה. יחד עם זאת, ידוע שהפציעה מחייבת שיקום מאוד קפדני וזהיר שמלווה בעבודה קשה. כך או אחרת, במכבי תל אביב אופטימיים באשר לאפשרות שניקוליץ' יחזור לפעילות מלאה בתחילת חודש אוגוסט ויהיה כשיר למשחקים כבר במסגרת האירופית.

עוד בנושא

כבר יוכתר כפלופ? אורוש ניקוליץ' נפצע שוב, יעבור ניתוח וגמר את העונה
איביץ' מודה: "ניקוליץ' היה צריך לעבור ניתוח כבר לפני שלושה חודשים"
מכבי תל אביב מתעקשת שלא לקיים חגיגות אליפות במוצ"ש, ומסבירה מדוע

שלומי אזולאי שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בשירות מכבי תל אביב. שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין

שחקנים במכבי תל אביב סיפרו הבוקר שרגע הפציעה של ניקוליץ' היה לא פחות מקורע לב. משחק האימון מול קבוצת הנוער של מכבי תל אביב ביום ראשון בבוקר היה מיועד בעיקר לו.

"זה היה משחק של 60 דקות. 30 דקות לכל מחצית", סיפר אחד משחקני מכבי תל אביב. "ניקוליץ' כבר התאמן בצורה מלאה באימונים האחרונים והיה נראה ממש טוב. היה ברור לכולנו שאם הוא עובר את המשחק הזה, הוא מתחיל לקבל דקות משחק אולי כבר השבת מול מכבי חיפה. אבל אז הוא יצא מהמקום ל'סטארט' מהיר והתנועה החדה שעשה גרמה לקרע בגיד המפשעה. הוא שכב על הדשא עם הפנים באדמה וכאב לו מאוד. היה לא נעים לראות את זה. שחקן זר שמגיע לקבוצה שרצה לאליפות ומנסה להשתלב בה ולא מצליח להתאושש מפציעות קטנות ומחלות שפוקדות אותו ובסוף באה הפציעה הזו שהיא ממש רצינית. כאב הלב לכולם לראות את הצוות הרפואי מוריד אותו מכר הדשא כשהוא בקושי הולך ונאנק מכאבים".

לדברי שחקנים במכבי תל אביב, ניקוליץ' הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד. "הוא יכול היה לשדרג אותנו בקישור לקראת מוקדמות הצ'מפיונס ליג", אמרו הבוקר שחקנים במכבי תל אביב. "זה שחקן שיכול היה לתרום לנו".

עוד באותו נושא

ולאדן איביץ': "אורוש ניקוליץ' היה צריך לעבור ניתוח כבר לפני שלושה חודשים"

לכתבה המלאה
אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
יחזור מהר מהצפוי? ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully