וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אורוש ניקוליץ' היה צריך לעבור ניתוח כבר לפני שלושה חודשים"

28.3.2019 / 16:30

מאמן מכבי תל אביב התייחס לפציעה של השחקן: "כבר בסוף דצמבר ידענו מה חומרת הפציעה שלו". ייני: "אנחנו לא מחפשים להקטין את מכבי חיפה"

מכבי תל אביב משלימה את ההכנות שלה לקראת המפגש מול מכבי חיפה ביום שבת (21:00). המוליכה, שמטיילת העונה הרחק מכולן בפסגה, יכולה להבטיח רשמית את האליפות אם תנצח את הירוקים וזו המטרה של איביץ' ושחקניו שרוצים לחגוג רשמית את התואר במשחק בשבוע הבא מול מכבי נתניה. היום (חמישי) הקבוצה ערכה מסע"ת לקראת ההתמודדות מול הירוקים ואיביץ' התייחס לאליפות שבפתח.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. שלומי גבאי
ביום שבת הוא יחייך סוף סוף? ולאדן איביץ'/שלומי גבאי

שרן ייני הקפטן אמר לקראת המשחק: "זה משחק האליפות שיכול לגמור את הליגה. אנחנו עובדים כל השנה בשביל הרגעים האלה. הולך להיות משחק מאוד קשה מול יריבה שהמשחקים מולה מאתגרים מאוד.

על כך שבקבוצה לא יחגגו את האליפות מול מכבי חיפה: "מכבי תל אביב זה מועדון מסודר. שמעו את הדעות של האנשים הרלוונטיים ואני לא יודע מה נאמר רשמית ומה לא. קודם כל אנחנו חושבים רק על המשחק. בשביל אליפות עובדים קשה כל העונה. כבר חגגנו על קבוצות אחרות וקבוצות אחרות חגגו עלינו ולי זה לא משנה העיקר לקחת את התואר. בכל זאת יש קהל שלא זכה דבר שלוש שנים וזה מאוד חסר לו. תהיה אליפות ואנחנו מתרגשים מזה. לא משנה לי נגד מי ומתי ומה שמשנה שזה יקרה. המועדון הזה רודף אחרי תארים. חשוב לא לחפש את מי אנחנו מקטינים, אנחנו לא מתעסקים בזה".

על היריבה בשבת: "מכבי חיפה בכושר מצוין. הם בכושר טוב גם כן וקבוצה מעולה ומסוכנת. המשחק נגדם יהיה קשה ונצטרך להיות מרוכזים בשביל לנצח. כיף שיש לנו אתגר כזה".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא משנה לו מול מי לחגוג. שרן ייני/יוסי ציפקיס

ולאדן איביץ' אמר: "מדובר בדרבי בין שתי הקבוצות הטובות בארץ. מה שאני חושב עליו זה רק לקחת 3 נקודות וניצחון לא על משהו אחר. לא רוצה לדבר על האליפות ולא משהו שעוד לא קרה. אנחנו ניקח החלטות בסוף המשחק ולא לפניו. אנחנו מתרכזים רק במשחק ולא במה שמסביב".

על ההכנות למוקדמות האלופות: "לא רציני לשאול שאלות כאלה. אנחנו באנו לדבר על המשחק מול חיפה. אין לנו בעיה עם השחקנים. כשנצטרך להתעסק את מי להביא נתעסק בזה. אני לא רופא, מה שהיה עם דוידזאדה וניקוליץ' זה קשור לצוות הרפואי לא אליי, מפאת הכבוד אליהם לא אתייחס לזה כי זה לא נוגע אליי".

על היריבה בשבת: "אני מאוד מכבד את מכבי חיפה והם נמצאים במקום השני ויהיה משחק קשה וזה לא משנה איך שיחקנו מולם בשלושת המשחקים הקודמים. מדובר במשחק שונה ואנחנו צריכים להכין את עצמנו למשחק הנוכחי ולעבוד 95 דקות ולנצח את המשחק".

"מהיום הראשון שבאתי הגעתי עם פילוסופיה מה צריך לעשות. אני בטוח שמה שקרה עם הפצועים זה משהו שקורה. השאלה מה אפשר לעשות בשביל לשמור על פציעות שרירים אבל זה לא כל כך פשוט. לא היו לנו באופן כללי הרבה פציעות מן הסוג הזה".

איביץ' התייחס גם לפציעה של אורוש ניקוליץ' ואמר: "את ניקוליץ' היה צריך לנחת כבר לפני שלושה חודשים. אני לא רופא ואני לא קובע בתחום הרפואי במועדון. רופא זה דבר חשוב מאוד למועדון כדורגל. את מה שיש לי לומר אגיד רק בתוך המועדון, אבל כשניקוליץ' נפצע כבר ב-27 או 28 בדצמבר, היה צריך לנתח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully