וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתעקשת שלא לקיים חגיגות אליפות רשמיות במוצ"ש, ומסבירה מדוע

28.3.2019 / 7:20

הצהובים לא רוצים להגיע שאננים לחצי גמר הגביע: "הסוד של העונה זו הדרך של איביץ' - לכל משחק באים לנצח ולא עושים תכניות מעבר לזה". חלק מהקהל מתוסכל: "מקווים שמישהו במועדון יתעשת". "הלם" מפציעת ניקוליץ'

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: דוד רוזנטל על האליפות המתקרבת של מכבי תל אביב

למרות לחצים כבדים שהופעלו לאורך כל השבוע מכיוון אוהדי הקבוצה, הנהלת מכבי תל אביב לא נעתרה לבקשה לקיים חגיגות אליפות רשמיות במוצאי שבת אם אכן תבטיח את התואר באופן סופי. גם תיקו יכול להספיק כדי לפתוח את החגיגות ביציעים, אבל בקבוצה מכוונים לניצחון על מכבי חיפה וכדי לא לגרום לשחקנים להגיע למשחק שאננים ונינוחים, הוחלט גם על ידי הצוות המקצועי וגם על ידי שדרת הניהול במועדון שאין מקום לחגיגות רשמיות - על אחת כמה וכמה מכיוון שביום רביעי יחכה למכבי תל אביב חצי גמר גביע המדינה מול בני יהודה. "לא נשנה את הדרך שליוותה אותנו כל העונה", אמר גורם בקבוצה השבוע. "הסוד של כל העונה הזו זו הדרך של ולדאן איביץ', שלכל משחק באים כדי לנצח ולא עושים תכניות מעבר לזה. יהיה זמן לחגוג כשיגיע הזמן".

גם שחקנים בקבוצה בעד להבטיח את האליפות רשמית ורק אחר כך למצוא את הזמן לחגיגות הרשמיות. "בטוח שנחגוג במוצאי שבת אם נזכה באליפות. גם בלי הצלחת וגם אם לא יופעלו רמקולים באיצטדיון, עדיין תהיה חגיגה ביציעים", אמר אמש (רביעי) אחד משחקני הקבוצה. "רק צריך לבוא רציניים ודרוכים. מכבי חיפה לא תרצה שנחגוג עליה את האליפות והיא תבוא למשחק על הכבוד שלה כשהרבה אוהדים שלה יהיו ביציעים. הם גם רוצים מקום באירופה ולכן יש להם את המטרות שלהם. אנחנו נרצה לעמוד במשימה שלנו ולעשות את מה שעשינו הכי טוב העונה".

בקרב אוהדים רבים של מכבי תל אביב קיימת אכזבה מכך שאין הכנות מיוחדות למשחק בשבת. "הצענו כל מיני אפשרויות להנהלה", הבהירו אתמול חלק מהם. "הצענו כל מיני רעיונות לחגיגות, בטח כשמכבי חיפה, היריבה הגדולה שלנו, נמצאת באותו מגרש. אנחנו מקווים שבסוף מישהו במועדון יתעשת ולא ימנע את החגיגות באיצטדיון. נכון שיש ביום רביעי חצי גמר גביע המדינה, אבל השחקנים של מכבי תל אביב הוכיחו העונה מהי מקצוענות ולא הפסידו עד עכשיו. הם יידעו להפריד בין החגיגות במוצ"ש לבין חצי הגמר ביום רביעי. יש ארבעה ימים להתכונן לגביע. זה מספיק זמן לנחות על הקרקע".

חלק מהאוהדים גם משוכנעים שהנהלת הקבוצה תפצה בסופו של דבר את הקהל וכאשר ייערכו חגיגות האליפות, הן תהיינה מהגדולות שהיו אי פעם במועדון. "חיכינו שלוש שנים לאליפות הזו. מיטש גולדהאר חיכה לה שלוש שנים. בטוח שימצאו את הדרך לשמוח", אמרו. אחת ההצעות שהוגשה להנהלת מכבי תל אביב דיברה על כך שצריך לקיים חגיגות כמו בלא מעט מקומות בעולם ולהעלות את שחקני מכבי תל אביב לאוטובוס פתוח שיעבור ברחוב אבן גבירול בתל אביב עד לכיכר רבין, שם עשויות להיות החגיגות הרשמיות בהמשך.

אוהדי מכבי תל אביב. לירון מולדובן
הם כבר ימצאו את הדרך לחגוג. אוהדי מכבי תל אביב/לירון מולדובן

פציעתו של אורוש ניקוליץ' שיזדקק לניתוח התקבלה במועדון בצורה קשה מאוד. הקשר הסרבי היה אחד השחקנים עליהם בנו בקבוצה לקראת העונה הבאה כחלק מהצוות שיצטרך להביא את מכבי תל אביב לשלב הבתים של ליגת האלופות או לפחות של הליגה האירופית. המשחק שערכו הצהובים בתחילת השבוע נגד קבוצת הנוער של המועדון נועד גם כדי להריץ את ניקוליץ' ולתת לו דקות משחק לקראת השילוב המתוכנן במחזורים שנותרו לסיום העונה.

איביץ' תיכנן להריץ את הקשר שהביא מדינמו מינסק כדי שהוא יהיה בכושר משחק טוב לקראת סיבובי המוקדמות האירופיים בחודש יולי, אולם כעת יצטרך השחקן לעבור ניתוח ושיקום ארוך ולא ברור מתי בכלל יחזור לשחק. "זה היה די הלם עבור כולנו", סיפר אתמול אחד השחקנים נוכח הפציעה של הקשר. "כולם יודעים שהוא מחכה כבר שלושה חודשים לחזור לשחק ואז פתאום הבום הזה עם עוד פציעה והפעם ניתוח. זה היה שוק לכולם. ממש חוסר מזל. כאב לראות את ניקוליץ' נפצע כך".

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא ברור מתי יוכל לחזור לכר הדשא. ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

רונן קצב על השואו של זהבי, ההצלחה והבעיות של הרוש וסיפורי קריירה: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully