וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אורוש ניקוליץ' נפצע שוב, יעבור ניתוח וגמר את העונה

27.3.2019 / 11:19

הקשר שהגיע בינואר ועדיין לא רשם דקת משחק, סובל מקרע בגיד אחרי פציעה במשחק אימון נגד קבוצת הנוער. במכבי תל אביב יעודדו את ראיקוביץ', שחוזר מנבחרת סרביה במצב רוח שפוף

עריכת וידאו: מתן חדד

קשר מכבי תל אביב, אורוש ניקוליץ', נפצע שוב, יעבור ניתוח וגמר את העונה. הצהובים אישרו את הפרסום בוואלה! ספורט והוציאו הודעה רשמית בדבר הפציעה של הסרבי. ניקוליץ' שהגיע מדינמו מינסק בינואר, נאבק בפציעות חוזרות מאז שנחת בקרית שלום והפעם קרע את הגיד במשחק אימון נגד קבוצת הנוער. הוא עדיין לא רשם דקת משחק במדים הצהובים.

במכבי תל אביב מתכוונים לעודד את פרדראג ראיקוביץ' שחוזר במצב רוח שפוף מאוד ממשחקי נבחרת סרביה בהם לא שותף. ראיקוביץ' היה משוכנע שיהיה השוער הראשון של נבחרת סרביה אחרי ולדימיר סטויקוביץ', אבל בשני המשחקים האחרונים, ידידות מול גרמניה בשבוע שעבר ומוקדמות היורו מול פורטוגל שלשום, עמד בשער נבחרת סרביה מרקו דימיטרוביץ' שוערה של אייבר הספרדית שרשם יכולת גבוהה.

ראיקוביץ' שישב על הספסל, היה צריך את שתי ההופעות האלה לקראת מכירתו בקיץ. גם במכבי תל אביב ציפו שהוא ישחק והתאכזבו כשלא קיבל דקות, אבל לצד תחושות האכזבה רוצים במכבי תל אביב להרים את רוחו של השוער בעיקר לקראת חצי גמר גביע המדינה מול בני יהודה בעוד שבוע. "אנחנו צריכים את ראייקו במצב רוח טוב ובכושר טוב", אמר אמש אחד משחקני מכבי תל אביב. "גם דור מיכה חזר מנבחרת ישראל מאוכזב על זה שהוא לא שיחק. כולם צריכים לחזור למסלול ולחייך אחרי שלא קיבלו דקות והתאכזבו".

עוד בנושא
הפועל באר שבע: הרוש התנצל בפני בכר ורחמים ונמנע מעונש
מכבי נתניה: הכרטיסים לחצי הגמר כמעט אזלו, ייתכן שיופשרו כרטיסים נוספים
הכדורגלן הזר בליגת העל שנעצר בחשד לנהיגה בשכרות יישאר במעצר

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
קיווה להיות שוער ראשון בנבחרת. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

היום בצהריים תיפתח מכירת הכרטיסים לחצי הגמר לטובת גם אלה שלא מחזיקים במנוי. מיום ראשון התקיימה המכירה ליציעים המזרחי והדרומי בטדי רק לבעלי המנויים. כ-16 אלף כרטיסים עומדים לרשות אוהדי מכבי תל אביב, אבל ההערכה היא כי לא כל הכרטיסים יימכרו.

לקראת המשחק בשבת מול מכבי חיפה שעשוי להיות משחק ההכתרה של הקבוצה, נותרו כרטיסים ליציעי הפרימיום באיצטדיון בנתניה. במכבי תל אביב הבהירו שוב לאוהדים כי לא תהיינה חגיגות במקרה של אליפות בשל הסמיכות לחצי הגמר בגביע המדינה. אבי ריקן ייעדר מהמשחק בשבת בשל צהובים. דן גלזר עדיין בספק גדול בשל הפציעה בברכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully